SEN YAPARSIN HÜSEYİN


Soğuk kış mevsiminde sıcak haberler vererek içimizi ısıtalım istiyorum.

Emektar ve çalışkan bir insanın neler yapabileceğini gözlerimle görüyorum.gece gündüz demeden tüm sorunların karşısında bir telefonla ulaşabildiğiniz, bir telsizle her işinizi halletmeye çalışan seçilmiş kişi, Hastalıkta, problem çözümlerinde, kah bir arızada, karda kışta hemen yanı başınızda ulaşabileceğimiz bir insan, Hüseyin ÇOŞKUN dan bahsediyorum.

Resmi olarak yapılabilecek her hangi bir iş olsun, mutlaka işinizi yaptırıyorsunuz. Ne aracı nede torpil isteniyor, sadece bir telefon her şey kafi. Aklınızdan geçebilecek nerelisin kardeşim. Anan nereleri hangi köydensin, kimlerdensin komplekslerden arınmış. Bir dönem yaşanmışlığın tecrübesi ile işini rahatlıkla ve başarı ile yapan bir insan,

Kışın zor geçen bu günlerinde Sarıyer de pek bir sorun göremedim. Belediye oldukça başarılı bir hazırlık yapmış. Buzlanmaya ve kapalı yolların açılmasında sorun yok. Yollarda ayılan ve bayılanda görmedim. Çöp sorunu kalmamış gibi. Çevre kirliliği asgariye indirilmiş. Belediyenin basın ve halkla ilişkileri ise bir düzene girmiş. Geçmiş dönemlerin şaşalı harcamalarında gözle görülür bir kısıtlama görüyoruz. Sağlıkta genel problemlerin ve düzenlemelerinde yakın zamanda yapılacağına eminim, daha kolaycı ve hemen halledilebilecek kısa ve kesin çözümler mutlaka bulunacaktır.

Veteriner işleri ise zaman ayrılamadığından sebebiyle biraz sekteye uğradığını düşünüyorum, Sarıyer de bir sorun var. Hiçbir ilçede bu kadar başıboş köpek olduğunu görmedim. Sanırım diğer komşu ilçelerden sokak köpekleri kasıtlı olarak Sarıyer’e taşınıyor. Sahipsiz köpekler ister istemez gecenin bir yarısında korku veriyor. Burada hayvan severler belki tepki verebilirler lakin gerçek olan Belediyenin mutlaka Hayvan Barınağı yapmasını bunun kontrolünü elinde bulundurmasını dilerim. İnanıyorum ki Hüseyin ÇOŞKUN bununda üstesinden gelecektir.

Aslında İlçe Kongresini yazacaktım. Seçim kazanmışlığının rehaveti ile pek heyecanlı bir kongre olmadı. Beklenildiği gibi rakip çıkmadı. Rahat ve sonucu belli olan bir seçim oldu. Sadece Kuzey grubu listenin çoğunluğunu oluşturdu. Böylece karşı liste çıkması daha başlamadan bitmiş oldu. Gönlümüz isterdi tabi şöyle ortalık kızışsın, Gelip bizi taksi ile alsınlar gidelim oy kullanalım nerde. Değil kahvaltı yapmak iki midye biraz kalamar bile yiyemedik.

Nerde eski seçimler, Çırçır muhabbetleri, hasanın yeri. ismetin yeri, Rumeli kavağı, kendin pişir kendin ye, Evvelden adaylar delegelerin peşinde koşardı. Şimdi adaylara delegeler bakıyor. Zaman ne kadar değişti. Delege ağaları delege babası olunca, kurtlarda kocayınca ne tadı nede tuzu kaldı delege olmanın.

Şimdi yakaladım birisini derken ne ala memleket, tam Hüseyin’i buldum gelsin çaylar demeye kalmadı. Bir taraftan telefon, bir taraftan telsiz, Anos üstüne anos, yanına gelen sen yaparsın Hüseyin. Tamam ağbi hemen hallediyorum. Merkez… hayda gene gitti çaylar..

Ne demişler! Çölde kısmet olsa üstünde deve gezmezmiş.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1.2.3.4. YANLIŞ BİR DOĞRU ETMEZ.

ATATURK'UN OLUM SEBEBI SIROZ MUYDU?

SİYAH MARTI