PALAMUT

palamut misali iste.bazen ben mutluyum.mevsimler icabi.hani palamut mevsimi geldi'ya.iste.mutluyum.bazende bir bosluk iste canim.can sikintisimi desem.yoksa ihtiyacmi.kararini veremedigim duygularim asikar.bazen.hani....sanki beni kim mutlu eder diye dusunurken....hadi,hemen ,kos..yaz birseyler diyenlerdenim,dostluk iste...palamut misali...sen capari.ben balik.sana yakalandim..izgarami,tava bilmem.ama bildigim.bir guzel hos sohbet icinde ...mum isiginda..bir aksam iste..ay isigi altinda ...yakamozlarin.basladigi saatte..hani...bir yudum.icki desem yanlis anlasilir.su desem yalan olur..iste oyle birsey...belki sabah ay yok olacak,geceler gunduzlere gebe misali.ama hayat buya ...kadercilik bana gore degil...mutluluk ve paylasim misali, palamut iste.yakamozlarin.kesistigi gecemde....hadi.....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1.2.3.4. YANLIŞ BİR DOĞRU ETMEZ.

ATATURK'UN OLUM SEBEBI SIROZ MUYDU?

SİYAH MARTI