ANTİ SARIYERİZM!

Sayın Başkan yerel basını kahvaltıya çağırdı yöneticilerle kahvaltı yaptık, stad gündemi hakkında konuştuk bunları yazdık, ya yazmadıklarımız? Israrlı sorularıma rağmen kaçamak cevaplarla ancak 3. sorumda transferden bahsetmeye başladı.

Bizi ilgilendiren kısımları Transferde gelecek olanlardan ziyade gidecek olanlardı. merakla sordum dinledim. Kafama takılan hiç bir şekilde bir daha Sarıyerli bir antrenörle çalışmam demiş ti! Bana çok etresan geldi. Sayın Başkana gidecek olan futbolcuları sordum? cevap nerede ise verilmek istenmemişti. kaçamak cevaplarla geçiştirildi, bu sefer devreye girdim. Alt yapıdan 3 oyuncuyu göndermek istediğinizi duydum? Biz değil, Kenan hoca denedi şans verdi benim düşündüğüm ve benim sistemime uygun futbolcular değil dedi. Satılmasını istedi. Biz bu futbolcuları satmıyacağız kiraya vereceğiz dedi.

Sayın Başkan daha toplantının suyu kurmadı. Daha güneşli havalar gelmedi. Nasıl fikirlerinizden döndünüz. Yani bir iş adamı olarak hesapta bizlere manevramı yapıyorsunuz?

Sizler 6/7 yıl bir futbolcu yetiştireceksiniz. Ve de başarılı oyuncular olacak sonra kalkıp elindeki bu tamamen kulübün kazanılmış sermayesini satacaksınız. Emre KART, Deniz ALKAN ve diğer arkadaşlarımız ne akla göndermeye çalışıyorsunuz. Zaten alt yapı futbolcuları kullanılıyor şimdi nerden çıktı bir hiç uğruna satış yapmak. Bunu anlamış değilim. Üstelik bu arkadaşları daha bu sene profesyonel takıma aldınız ve şimdi git diyordunuz. Kulüp Bul.

Yeni Transferlere bakalım, Suat ERÇETİN “ Lüleburgaz da hiç oynanamamış”, Erdem öyle Yasin öyle bu takımlarında oynamayanlarla ne yapmaya çalışıyorsunuz ve de daha alınacaklar varsa da sanırım bu şekilde sonuçlanacak. Siz kendi takımlarında oynamayan kadroya dahi giremeyen bu insanlarla ne düşünüyorsunuz, gönderdiklerinizden daha başarılı olacaklarını mı sanıyorsunuz!

Sayın Başkan ve yönetim kurulu üyeleri. Sarıyer spor kulübü üç beş kişinin ve eş dost akrabalarının, arkadaşlarının çocukları oynasın diye kurulan bir kulüp değildir. Kulüp Başkanı ve yöneticileri cebinden vermedikleri gibi kulübün itibarını ve geleceğini yok edecek hareketlerde bulunmamalıdır. Bir kulüp hiç bir zaman yarının geleceği olan çocuklarının kaybetmek istemez, unutulmamalıdır ki onlar bu kulübün gelecekleridir. Sizler kulübün geleceğine ipotek koyamazsınız. Sayın Başkan Henüz Sarıyer kulübüne hazırdan yedikleriniz dahil henüz bir şey veremediniz. Arkadaşlarınızdan da alamadınız.

Tuz kokmaya başladı. Sarıyerliler de bir özellik vardır. Balığın bayatladığı saati ezbere bilirler. Sizin her ne kadar boğaz coçuğu olduğunuzu bilirimde nasıl olur aynı balığı tekrar pişirirsiniz bunu anlayamadım. Siz bilinçli olarak Sarıyerlilerin hiçbir şekilde bu kulüple alakası olmasını istemiyorum mu demek istiyorsunuz?

“Kurmuş olduğunuz tezğahın farkında değilmiyiz sanıyorsunuz.”

Yönetim almış başını gitmiş. Sahip çıkıyoruz edası altında elinizdeki tüm imkanları kullanarak. Bir hayal ürünü olan yönetiminizde kimin ne yaptığını anlatmanıza ve benim dinlememe rağmen aynı hayale sizlerde kapılıp elinizdeki tüm Sarıyerlileri harcamak istiyorsunuz gibi izlenimler ediniyorum. Yazık.

Hani bir hayaliniz vardı. Girişimlerimiz var. Federasyonun pilot takımı olacağız. Sizin Pilot olmanız için önce uçağı almak lazım. Sonra eğitimini yapmak lazım, Sonra kullanmayı bilmek lazım. Yani Başkan oldunuz ve hemen Sarıyerlileri ayıklama harekatına başladınız. Önce Eyüp ŞENGÜN’ü pasifize etmeye çalıştınız. Genel kaptanlıktan uzaklaştırmak için elinizden geleni yaptınız, Sonra Adnan ÖZCAN’ı susturmaya çalıştınız. Size hatırlatayım isterseniz. Bizim sıçtığımız bok dereye ulaşmadığı dönemlerde Adnan bey 30 yıl profesyonel idarecilik yapıyordu TÜRKİYE genelinde. Cemal beyi neden toplantılarda elinizden geldiği kadar uzak tutmaya çalışıyorsunuz? Neresi batıyor? Bir Sezai KULA’yı neden dikkate almaya çalışmıyorsunuz? Ne oldu ANTİ SARİYERİZM düşünceleriniz mi canlandı!

Sarıyer papazları pilav yemezler beyefendi. Balık yerlerdi balık. Bizim papazlar her zaman balıkçılıktan gelmedir. Gider balık tutar. İhtiyacından fazlasını komşularına verirdi. Bugün bu kadar tuttum bununla yetinin demezlerdi. Yardım etseler de yinede dostluk ve arkadaşlığı aynı kahveye gidip reislerle çay içer ağ meramet ederlerdi. Ne alaka diyecesiniz!

Üç kuruş verip veya hiç vermeyip afra tafra tutmak kimsenin haddi değil beyim. Eger sizler bu kafa ile giderseniz, Sarıyerlide kolay kolay susmaz. Ömrünüz kısa olur.

“Tuz Kokar, balıklar bok olur. Gübre olur. Siz gidince bu topraklar daha verimli olur.”

Şu unutulmamalıdır ki! İktidarda iken ne olduğunu şaşıranlar ANTİ SARIYERİZM akımına kapılırlar. Bunlar her zaman kaybetmişlerdir…Yolunuz açık olsun…Mustafa Balcı.
15.01.2009

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1.2.3.4. YANLIŞ BİR DOĞRU ETMEZ.

ATATURK'UN OLUM SEBEBI SIROZ MUYDU?

SİYAH MARTI