LUTFEN ISTIFA EDERMISINIZ.

Bir bildigimiz varki soyluyoruz,sakalimiz yok heralde kimseye dinletemiyoruz,

Bu Yonetim Kurulu icinde bulunan kisiler ve Baskan Hasmet Mursit Sariyer Spor Kulubu’nu kume dusurmemismiydi?soylemedikmi bunlarla olmaz diye,dilimizde tuy bitti.olamaz kardesim olmaz,Kume dustugumuz senenin daha hesabini verememis bir yonetimi sectiniz,simdi care aramaya koyulduk,

Uzun yillar tarihimizi incelerseniz bunda pek tabi goreceksiniz, sizleri kandiran bu insanlar,her turlu entrikaya basvurarak Yonetim Kurulu olusturacak, insan yok mecburen ben yonetim yapiyorum diyecek,,daha kongre gecesi yemekte insanlarin arkasindan oyun oynayarak yapilmis bir yonetimin bu son yilinda husrana ugrarken hicte utanmadan gecmis sezonu dahi basari olarak sizlere sunacaklar,,hayir sariyerliler, hayir ,bu yonetim kurulu ilk defa TURKIYE KUPASI’na katilamadigimizi sizlerden sakladi,?ya iste .

Insanlar oyle bir kulubten bahsediyorlarki sanki bizim bu kuluble hicbir ilgimiz yok,tanimiyoruz, yasamiyoruz,koklamiyoruz, oylesine mac gunu takiliyoruz, vakit gecsin muhabbet olsun ,sonra gelelim kafeye muhabbet ,sizler oyle saniyorsunuz heralde,haydi simdi bunu konusalim,Sariyer Kulubu nasil olduda bu sene TURKIYE KUPASI’na katilamadi,bu utanc verici degilmi,acaba katilmamakmi basari?,ayiptir arkadaslar,bunlari yemeyin,kandirilmayin,

Sizlere toplantilar yapacaklar,basin toplantilari,lakin Sayin Yusuf Tulun para verecek acikliyamayacak,(kanunen yetkisi yok),sariyerde her hangi birine bu destegi versin zaten Baskanlik yapar,hemde daha alasiyla.Fakat baskan dahi sasiriyor,nasil olur diyor ama aciklayamiyor,hatta bir bulsa istedigi gibi bir yonetim kendisi bizlerden daha cok sevinecek’te bunlari dusunmeye firsat vermiyorlar,etrafindaki insanlar oyle bir perde cekmiskilerki Baskan kendi onunu goremiyor,o kadar parayi bana versen ben dahi daha iyi yaparim buna emin olunuz,hic olmazsa sorarim,nerde yanlis yaptim derim, cozum ne derim, kulubun eskilerini bir araya getiririm bir care ararim,ama nerde,kendi bildiklerini bile yapamayacak kadar aciz bir durum soz konusu, oysa bunlar kendi dalinda gercekten cok ama cok basarili insanlar, bir cok insana ekmek kazandiriyorlar,oysa kulub olayini cozemediler,olmadi,yapamadilar,

Basarisizligi basari olarak insanlara nasil sunuyorlar ve bu insanlari nasil kandiriyorlar bravo dogrusu,

Bu Yonetim Gitmeli,Hasmet Mursit ve Yonetim kurulu uyeleri derhal,istifa etmeliler,Yanlarina Huseyin Kalpar’ dahil olmak uzere sayet sariyer toplumuna bir saygi duymak geregi ve kendilerini bu kadar’da kucuk dusurmeden gorevlerinden feragat etmeliler,bu zor ve cirkin bir sey degildir,istifa etmek sizlerin var oldugunuzu gosterir,cunku bu sekilde devam ederseniz bu sizlerin is hayatiniza,ev hayatiniza, her turlu moral motivasyonunuza etki edecektir,sizler basarili is adami olarak gidisati zaten kotu gordugunuzden ,dostca gorevlerinizi birakmaniz gerekmektedir,

Yonetimde gorev alan sariyerli arkadaslarim,sizler de bir sekilde bu kulubun havasini tattiniz,deneyim yasadiniz,bunlarda sizlere suc bulmuyorum, elbette cok uzuldugunuzu biliyorum,dilerim bir zaman sonra tekrar yonetimlere secilir ve basarili olursunuz,cunku deneyimsiz oldugunuzdan toplantilarda dahi hic bir sekilde sozunuz dinlenmedi,hatta konusamadiniz,isteklerinizi dileklerinizi anlatamadiniz,tam konusmak istediginiz de inaniyorumki karsiniza para,para demislerdir,cunku orda veren verdigi kadar konusur,dinlemezler sizi,o halde dinlenilmiyorsaniz neden duruyorsunuz,neden bu basarisizliga ortak oluyorsunuz,bunu siz kendinizce hak ediyormusunuz,bence siz bunlari hak etmiyorsunuz,kendinizi kandirmayin!,kalmaya bir mecburiyetiniz varmi?ne yani her hangi menfaatte soz konusu degil,bunu kabul etmiyorum,cunku hepinizi iyi taniyorum,

Fakat,soyle dusunun, sizler trubundeyken,hani eski idareciler hakkinda hep muhabbet ederdik,atardik ,tutamazdik,neler soylemedikki,dimi ,neler yasadik hemde,yediler,ictiler,para caldilar,transferden yuzde aldilar,maci sattilar,apartmanlar yaptilar,yuhh .yuuh,kovun bunlari hucum,hucum,ya arkadaslar, kazin ayagi hicte oyle degilmis,bir basarisiz oldunmu,neler demezler,ne kadar bok atarlar farkina varamazsin,bu isler boyledir, uzaktan ve disardan gazel okumak kolaydir,isin icine girince o zaman anlarsin kulubu yonetmenin ne kadar zor oldugunu,bu basarisizliga sizlerde ortak olmayin ve istifa ediniz,cunku genc yasta Sariyer spor Kulubu’nde gorev aldiniz,basarisiz bir sekilde anilmayin,istifa etmek buyukluk ve erdemdir,deyin,bu sizin hakkiniz,bizler yonetimde bulundugumuiz sure boyunca dediklerimizi yaptiramadik ve istifa ediyoruz deyin,Cunki bizler gercekten sizlerin sariyerliliginizi biliyoruz,bunu yasadiginizi biliyoruz,ama bu basarisizliga ortak olmanizi istemiyoruz,destek vermenizi ,kotu gunlerin dahada devam etmesini istemiyoruz, bunu bizlere bir sariyerli olarak yasatmayin,

Sayin Baskan Hasmet Mursit ve Hocam Huseyin Kalpar affiniza siginarak soyluyorum SARIYER KULUBU’ne ZARAR vermeye basladiniz,LUTFEN ISTIFA EDERMISINIZ,?

Mustafa BALCI.
29.09.2006

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1.2.3.4. YANLIŞ BİR DOĞRU ETMEZ.

ATATURK'UN OLUM SEBEBI SIROZ MUYDU?

SİYAH MARTI