DUSLERIMDE BALONCUKLAR



issiz bir yolda gidiyordum
duslerimde baloncuklar vardi
kelimeler gecen
soyliyemedigim.
agirligindan ucamayan.

bir
ilkbahardi-yaza gelmeden
papatyalarin,beyazligindaki
yesillikler icinde
yatiyordun boylu boyunca.


pembe.menekse,goncagul
cam fidani,kavak golgesi
ince uzun,dibine golge vermiyen...

tuzlu sular
ince kum
civil civil insanlar
duygularina cokmus yuruyen
ben...

bulutlar mavi
bulutlar kara
bulutlar
bu......

bumuydu yanlizligim
icsel bir hesaplasmami
savasmi
kacismi........
korkaklikmi
korkak
kork
korktum....
kaybetmekten......
gitmedim....

direndim sira daglar gibi
korkumu unutmak icin
unutmakti
unut.
unutturamazdi,sarkilardaki sozcukler
nedeni bilinmez askimi
aski
ask

islanmis dudaklardan
titreyen
titreyen opucukler...
yasamakti doyasiya
umudu
umut
vede unut.

yesil-sari-kirmizi
yogun trafikteyim
kafam karmakarisik
bir hallerdeyim
bogusuyorum
yanlizligimla
dost.dost aradigim

bana kucak acacak
kavrayacak
sikica

dans eden gecelerin
seytani insanlari
karincalarin uyuyamadigi
gecemde....

kirmizi sarap tadinda sandigim
dudaklarin
siyah gozlerinde
gozlerinde siyahligin
tensel
bedensel degildi
mutlulugum
arayipta bulamadigim
col kumu tenin
nur gozlerin-gozlerim
gozler

ya sozler
itiraf ediyorum
yasantimdaki yasami
yasam
cekindigim golgemden

sicak,simsicak
sicacik.
sarmalanmis
sarilmis
gozlerinde bedenim.
ruhumu kucaklayan
soylenmemis sozler
itiraf edemedigim
itiraflarim

icinde kendimi anlatacak
misralar yazabilseydim
duslerimde baloncuklar

beni geceleri uyutmayan
uykusuzlugum ve
kararsizligim

ucuyorum - kanatlandan
ayaklarim
yerde kalmis.
beynim dagilmis.
dagitilmis....
gozyaslarim
goznurum
goznur
tensel birlesiminden dogan
bir parca sevgi
kivilcimim

itiraf ediyorumki
son satirinda
yazamadigim
yazdigim
yaz

icinde sakladigim
duygularim asikar..
parcalanmis kalbimin
duslerimdeki baloncuklar......

06/02/2002
samdan.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1.2.3.4. YANLIŞ BİR DOĞRU ETMEZ.

ATATURK'UN OLUM SEBEBI SIROZ MUYDU?

SİYAH MARTI