HERKES 7.15 VAPUR’UNDA.


Bir zülfiyere dokunduk.ortalık karıştı,her telden bir ses çıkmaya başladı.olur olmaz kimseler araya girdiler.Tamam dedik.istediğiniz şekil de yazalım.bu sefer de gereksiz yağcılıkla suçlandık.Taraf aslında ber taraf oldu.gene yaranamadık.!

İyi ve güzel yazılar yazdık.insanları gaza getirelim,moral motivasyon olsun,takıma destek versinler,daha çok, daha daha çok katılım saglamak için.sessiz çogunluğun sesi olalım istedik.yazdık.Korkmadan.cesur ca.Dogruları yazdık.

“Yanlızca dogruları yazarken muhattap olan kişilerin kaldırabileceği kadar olan doğruları yazmaya dikkat ettik.” Herkes Sarıyer’li olduğundan ve kişileri iyi tanıdığımız için de yazdıklarımıza özen gösterdik.lakin son yazımda “ 2 YANLIŞ 1 DOĞRU ETMEZ” tepkinin tepkisi oldu.Bombalar üst üste gelmeye başladı.araya büyüklerimiz girdi.Yoneticimiz aradı bende ne konustuysak aynısını yazdım.Yazdıklarımda ne yanlış vardı.sadece bir HİÇ.

Ben insanların bazen aynaya bakmalarını istedim.gerektiğinde ayna oldum.Çok sevdiğim arkadaşlarımıda eleştirdim.samimi dostumu da.Babam’ıda eleştirdim.Gene olmadı.yazmıyayım dedim.neden yazmadığım için tepki aldım.yazdım.niye yazdın.düzelt dediler düzelttim,madem yazdın niye düzeltiyorsun dediler.Hayda.Rica eden sizlerdiniz.YANİ SİZLERİN HİÇ HATIRI YOKMU BENDE.!!!

Hayat çok enteresan ve süprizlerle dolu.30.dönem Başkanımız Sayın İbrahim BALCI.(Babam) www.ibalci.tr.gg.sitesinde kendi DOĞRULARIM yazısını yazarken “Tüm arkadaşları adına bana sitem ettiğini ve bunu belgelediğini görüyorum.”Aslında yazı benim korkmadan yazılarımı yazmamı ve eger dogruların varsa bunu sonuna kadar savunmamı istiyor.Haklısınız.

Doğru yu fıkra olarak yazdık kimse anlamadı,latifelerle yazdık kimse idrak etmedi.olsun biz de açık açık yazalım dedik.o zaman şarz ettiler ve tepkiler gelemeye başladı.

Oysa bir gerçek Var dı.! KİMSENİN ZÜLFİYERESİNE DOKUNMA.Herkes kendi yaşamının peşinde,ekmek derdinde.HEP ÇEVRİLEN ENTRİKALAR GEÇİM İÇİNDİ. kullanılan ister Sarıyer Kulübü olsun.İster Yerel yönetimler.uzak dur yazma.!! İnsanlar geçinmek için ne dolap çeviriyorlar.ortada kapakları açık bırakılmış.içinde askılar dahi olmayan.raf lar çıkarılmış.iki kapaktan ibaret Hep aynı Dolap.lakin gıcırtılar bazen tahtakurularını rahatsız ediyor bütün mesele bu.!!!

Ben de biraz yorğun düştüm heralde.biraz dinleneyim.hani büyük yazarlar (yazarımız yıllık iznini kullandıgından yazılarına bir sure ara vermiştir.)ben tam tersi işe başlıyorum.Bu yüzden kusura bakmayın sizlere Bundan sonra masal anlatacağım.! Gündemle ilgili olarak………

- Yusuf Tulün seçim çalışmalarına hız verdiğini,
- Yerel gazeteleri imkanları dogrultusunda desteklediği
- SADEM merkezlerinin Seçim Bürosu olarak kullanıldığını
- Sarıyer Spor kulübünde “sebebi bilinmeyen” istifaları
- Başkanlık için aslında başka Adaylar da olduğunu
- Mahmut Hocaya yapılanın Daha beteri Erdem hocaya yapıldığını
- Konu Sarıyer olunca Uzak, Fenerbahçe olunca Rakı balıkların gırla ğittiğini.
- Beş kuruş para vermeyip hesap soranları
- Çayırbaşı.Maltepe seyyahat notlarını.
- Yusuf Ziya Öniş stadını,
- Çayırbaşına karşı çıkanların aynı zeminde idman sahası yarattıklarını
- CANIM DİYENLERİN KANIM DEDİĞİNİ
- Ahmet’ı Mehmet’ı Hasan’ı Hüseyin’ı
Artık yazmayacagım.

Sadece fıkra anlatacagım.Korktuğumdan değil,”DEĞMEZ “olduğundan yazmayacagım.

Herkes 7.15 Vapur’una binmiş,bir sabah muhabbeti dir gidiyor.Değişen hiç bir şey yok.

Al birini Vur Ötekine.

Mustafa BALCI

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1.2.3.4. YANLIŞ BİR DOĞRU ETMEZ.

ATATURK'UN OLUM SEBEBI SIROZ MUYDU?

SİYAH MARTI