DÖNÜŞÜMLÜ BAŞKANLIK


Her zaman olduğu gibi kendimi frenleme gayretlerimin sonuna geldim, Yıllardır yazarım, düşüncelerimi açıklarım, Toplumu farklı bir açıdan bilgilendirmeyi, Sessiz halkın sesi olmaya çalışırım. Bunu yaparken de genel olarak tepkiyi çeken ben olurum. Yine sabrın sonu selamet olması açısından bu eleştiri ve muhalif olma hastalığım nüksetmeye başladı!

Neden? Başkan eleştirme alışkanlığımı hep bana yüklenirsiniz de genel suç Başkanlar da aranmaz? Hiç hata yapmayan bir Başkanı eleştirdiğim görülmüş mü? Pes yani!

Seçimlere az biraz zaman kalmıştı. Aday adayları belirlenmiş. Meclis üyeleri tespitine az bir zaman kalmıştı, Sarıyerliler Derneği Konferans Salonunda Merkez mahallesi toplantısı yapıyorduk. Kesinleşmiş Adayımız Şükrü GENÇ ve Başkan adayına eşlik eden Meclis adaylığı kesinleşmemiş Ali Rıza YILMAZ toplantıya katıldılar. Sarıyer delegasyonu toplantılarda sıkıntılarını paylaştı ve Başkan gelecekte yapacağı projeleri anlattı. Ali Rıza YILMAZ ise seçimde yapılacak çalışmadan bahsetti. Merkezin ihtiyaçlarından, bilgisayar ve büro tutulması konuşuldu!

Pek yakında listeler çıkınca hemen düşünmeye ve büroyu kapatmaya karar verdik! Tepkilerimiz farklıydı! Neden soruları üst üste gelmeye başlamıştı. Bir önceki seçimde adaylığında 200 yakın oy alanlar nasıl kontenjan almıştı. Sorunlar bir birini kovalıyordu. Seçim de kaybedenler bu seçimde nasıl kazanmıştı?

Biz bunları konuşurken hep iyi niyetle canı gönülden destek verdik. Mahalle toplantıları devam ederken farklı mahallelerde rakının dibine vurulurken çeşitli pazarlıkların yapıldığını biliyor ve bilmiyorduk. Projeler basılmaya başladı. Hepsini dağıttık, okuduk ezberledik. Anlattık!

Projelerin hiç birinde DÖNÜŞÜMLÜ BAŞKANLIK dan bahsedilmedi!

Sarıyer halkına bizler hizmet anlatmak için iyi şeyler yazmaya çalışıyoruz, her hangi bir kimsenin etkisinde kalmadan özgürce gördüklerimizi yazmak istiyoruz. Ulaşmak istediğimiz hiçbir insana yapılanlar hakkında bilgi için konuştuğumuzda, partili veya partisiz tepkinin, Sessiz tepkinin bir çığ gibi büyümekte ve patlama noktasında bir kıvılcımın yaklaşmakta olduğunun habercisi olduğumuzu izah etmeye çalışıyoruz.

Gerçekler hiçte eleştiri boyutunda değil isyan durumundaydı. Sarıyerliler bir sabah kalktığında deniz kenarına inmesin, İlk duyulan Başkanlık Makamı vekaleten idare edilmektedir.

Yürütmeyi anladıkta. YASAMA neden ses çıkarmamaktadır.

Asr-i Saadet nereye kadar devam edecek? Sarıyerli Belediye Başkanı olarak kimi seçti? Yoksa anlaşmalı adaylık sürecinde DÖNÜŞÜMLÜ BAŞKANLIK YAPACAĞIZ protokolü mü imzalandı? Meraklı olmaya başladım bu dönemde. Alışkanlıklarım yeniden nüksetmeye başladı. Kendimi sorgulamaya başladım. Ben nerdeyim? Ne yapıyorum?

Benim görevim topluma bilgi taşımak ve onların bilgisinden de yararlanarak halkı farklı düşüncelere ulaşmasını sağlamaktır. Onların gözcüsü, sözcüsü olmak görevimdir.

Sizlere ÇİLLER arazilerinin 1. dönemde “Şer” konulması hikayesini yazmak istiyordum bu sayıda. Şer konulduğu halde nasıl bugün elemine edilerek bu arazilerin tekrar kullanıma açılma çalışmalarını anlatacaktım. Fakat yerimiz kısıtlı. Zamanımız uzun, Bende bu yazıya “ŞER” koyarak bayramdan sonra devam etmek istiyorum.

Tüm Sarıyerlilerin Şeker Bayramını kutlarım.

Mustafa BALCI
14.09.2009

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1.2.3.4. YANLIŞ BİR DOĞRU ETMEZ.

ATATURK'UN OLUM SEBEBI SIROZ MUYDU?

SİYAH MARTI