Sayın EROL ACUR!


“ İnsanlar sıçtığı bokla oynamazlar”


Gerekli detay yazıyı aynı senin gibi davranan zatı muhterem insanlara “ rumuz olarak yazan ki bu sen sin” sanal kahramanlıklar HİÇ GEREK YOK. Eğer senin hayatına bir şeyler kata bildiysem ne mutlu.

Yazıları geri çekmeye gelince!

Hiç kimse kendi, yazdığı bir sitede site yöneticilerinin aynı hakaretlere maruz kalarak yazı yazmaya devam edemez. Ben de o yüzden sitenizden ayrıldım bunu içine sindirememiş olabilirsin. Normal karşılıyorum.

Ayrıca babası hakkında yazılan bir kötü söz için ki İbrahim Balcı dır. Nasıl aynı yerde dururum.

Seni Sarıyer kulübüne üye olmadığın “ hayatım boyunca olmam dedin.” ve benim yıllarca senin üye olmanı istediğim Sarıyer kulübüne üye olmadan yedek üye seçilen bir insansın ve seni sayın İbrahim Balcı üye yapmıştır. “ BENİM İSTEK VE ARZULARIMLA.” Sen yedek yönetici olduğun için.

Sakın iş muhabbeti yapma. Buna martılar güler! Hedeflerini ve arzularını biliyorum. Her şeyden önce Sarıyer hedefinin olmadığını ve aracı olarak kişisel zevk olarak Sarıyer Kulübünü kullandığını biliyorum.

Önce Sarıyerli olmak lazım, Sarıyerlilik maçlar da yöneticilere. Bilet parası veren kişilere küfür etmek değildir. Sarıyerlilik Eyüp Ağbi diyerek yazı isteyerek hakkında küfür etmek ve konuşmak, yazı yazmak değildir.

Sayın Eyüp ODABAŞI ve İbrahim BALCI Bilgisayar kullanmazlar. Nede olsa teknoloji özürlüsü olarak kabul edebilirsin. Lakin siz sanıyormusunuz ki makine mühendisi olan bir kişinin sizin yazdıklarınızı okumayacağını!

Canım kardeşim! İstediğin hakaretleri yapabilirsin şahsıma karşı mutlu olurum merak etme. Hayatım hep mücadele içinde geçti. Bunun bir kısmına şahit sayılırsın. İzah edeyim.

Senin Şahit olduğun olaylar.
-
- Taraftarlar derneği mücadelem. “ Kitap olarak yayınlanacağından detay yazamıyorum” Genç yaşında olmana rağmen, Desteğin için teşekkür ederim.
-
- Sariyerliler.com da yazmış olduğum yazılar ve senin rumuz olarak yazmış olduğun cevaplara “ hepsi bende kayıtlı” rağmen buna mukabil Grup Beyaz Martı da benim üye olmam uzun yazılarım ve saygından dolayı beni köşe yazarlığına senin davet etmen neticesinde köşe yazısı yazmamı istemen ve yazılar yazmam vesilesi ile bana bu imkanı verdiğin için ayrıca teşekkürlerimi sunuyorum.

- Grup Beyaz Martı Derneği kuruluş çalışmalarım ve ısrarla senin Başkan olarak bunu yüklenmen ve daha uzun bir yolculuğa çıkman. Hatta ilk yazım da budur. İtiraf edersen. Sen delikanlısın ya!

- Ayrıca “ http://mstfblc.blogspot.com/ “ta tüm yazılarım mevcut olup. Hiçbir şekilde GOOGLE den kopyala yapıştır yapmadım. Bu arada siyasi olarak yazdığım yazılarda “rumuzumu vermiyorum” ve de senin bildiğin ama kimsenin bilmediği bir isimle yazmış olduğum bazı yazılarda var ki herhangi bir alıntı olması söz konusu bile değil dir.

- Ayrıca, Babamla “İbrahim BALCI” Emekli olduğum ve sadece altını çizerek yazıyorum. Sayın Eyüp ODABAŞI’ nın benimle özel konuşması vesilesi ile (“ babanı daha sık görmen lazım, artık sakinleş ve durul da sosyal hayatından zaman ayırarak babanla daha fazla ilgilen demesi üzerine babamla sık ve her zaman görüşmeye başladım”) yoksa ne babamla görüşecek vaktim nede, sizinle görüşecek vaktim vardı? Bunu biliyorsun!

- Ayrıca . Ben Yaşamın gereği bilmen için yazıyorum. İlerde sana lazım olur? 3 gazete çıkarmış “ BOGAZİÇ YEREL HABER. BEYAZ MARTI, SARIYER MANŞET “ve katkıda bulunmuş. Kitap yazmış insanım. Sende yoksa verebilirim.” BEN BÖYLE DÜŞÜNÜYORUM” isminde. Bulamazsan verebilirim.

- Ayrıca 25 dernek kurdum. Son olarak kurduğum ise Sarıyer ADD. Tabi bunu senin anlaman biraz zor. Kabullenmek zor.

- Ayrıca sidik yarışına hiç girmem az çok beni iyi tanırsın.

- Babamın etkisinde kaldım mı? Hiç sanmam! Yani mümkün değil! Babam Atatürkçü ve geleneksel CHP li, Bir dönem tepkisel olarak DSP li. Sonra tekrar CHP li.

- Ben ise çok farklı bir yaşam sürdüm. Hem ATATÜRKÇÜYÜM HEMDE SOSYALİST pardon senin anlamadığın dilden yazdım. Yani kısaca ATİLLA İLHAN, İLHAN SELÇUK anlarmısın bilmem!

- Yani sosyal yaşantım olsun. Fikirlerim olsun babamla tam zıt bir durumdayım. Bunu nasıl bir gölge olarak kabul ettin bunu anlamadım. Hayatımız boyunca Sarıyer kulübü hariç Hiç ortak yönümüz olmadı. Sen nasıl bağdaştırdın? Bunu anlamadım!

- “ Ayrıca bunları babamın sitesinde yayınlıyorum farkındamısın. Nasıl beni tanımadığının. Amacın sadece bok atmak yazık.

- Erolcum ben 17 yaşımda evden çıktım, babamın evinden ve bir daha eve dönmedim. Babamı 9 yıldır tanıyorum! Ve Ona aşık bir insanım. O Ne yüce insandır ki, Elinde hiçbir imkan ve ihtimal olmadan Sarıyer Kulübünde 2 dönem Mecburi Başkanlık Yapmıştır. “ ama sen Grup Beyaz Martı sitende kabul edemediğin ve eziklik duyduğun için bir dönem olarak Başkanlık yaptı yazıyorsun! Unutma ki SARİYER SPOR KULÜBÜ TARİHİ 2 cildini ben yayınlıyacağım İBRAHİM BALCI ANISINA maalesef onda sende olacaksın.

57 Yıl Sarıyer Spor Kulübü Yöneticiliği, 2 Dönem Başkanlık. 12 tane yayınlanmış eser, 3 tane basılması için matbaaya verilmiş eser. Ve 4 tane yayınlanacak eser. Ayrıca SARIYER ANSİKLOPEDİSİ.

BEN BABAMLA GURUR DUYUYORUM. TEŞKİ HEPİMİZ AYNI BABALARA SAHİP OLABİLSEK. BİR ESER YARATAN İNSANLARIN ALTINDA GÖLGE OLABİLSEK. BU ŞANS HERKESE GÜLMEZ?

Sayın Kardeşim. Ben daha yeni yazmaya başladım Babamın sitesinde,
yaklaşık olarak uzun müddet, kendimi sildim aynı düşünceyi, aynı uslubu paylaşmadığım için.

Babam benimle aynı düşünmüş olsaydı hiç İBNİ HALDUN yazı dizisi yaparmıydım?

Veya sana yazdığım bu yazıyı acaba babamın etkisinde mi yazdım?
Hayatım boyunca hiçbir şekilde GOOGLE den alıntı yapmadım tüm yazılarım zaten “bir kısmı, 42 tane senin arşivinde” veya bu güne kadar yazdığım tüm yazılar “rumuzlar hariç” http://mstfblc.blogspot.com/ yayınlanmaktadır. (ATA SÖZLERİ HARİÇ) Bana bir tane GOOGLE den aldığımı ispat et. İntihar etmeye hazırım. Kendimi vururum inan. “ her şeyden önce kendime hakaret sayarım.

Ben kişilikli adamım. SAYIN EROL kardeşim,

Sen ne yüzle kişiliksiz. Karaktersiz, kompleks sahibi bir insanı, kendi sitende hemde agbi dediğin EYÜP ODABAŞI ve İBRAHİM BALCI hakkında yazılar yazdırıyosun!

Hayatı boyunca sadece 3 ay Yöneticilik yapmış bulunan bir insanın sevdiğin ve bir zamanlar seni sevdiklerinden dolayı senin sitende yazı yazmalarına olanak sağladığın BU İNSALARA HAKARET ETMELERİNE NASIL GÖZ YUMUYORSUN.

“ EYÜP ODABAŞININ SON YAZISINI OKUDUN MU SAYIN EROL ACUR ?”

Sanırım şimdi kendini HIYAR gibi hissediyorsundur!

Sarıyer Kulübünde yedek de olsa yöneticilik yapıyorsun. Senden saygı zaten beklemiyorum, Her ne kadar SARIYER MENŞET te yazar olarak yazmanı istediysem de ben, Yaşam biçimi olarak adam satmam! Beni yanıltmadı? Gerçi ben % 20 olsa dahi delıkanlıyım dır. Senden % 1 dahi beklemiyorum?

Şimdi sen profesyonelsin ve senden bir şey rica ediyorum. Senin sitende “ EYÜP ODABAŞI VE HALDUN DOMAÇ “ yazılarını nasıl üste veya atla koyuyorsun?
Nasıl İbni Haldun ‘un hakaret etmesine vesile oluyorsun?

Her şey 1989 senesinde başladı. Sahilde ZİKO CAFE nin önünde oturuyordum, bir seyyar arabada HIYAR satan bir çingene geçti. Bütün tesadüf o çingeneden uzun boylu sırma yeşil mi yeşil genç ama boyu uzun lakin zaman gereği yaşlıcana bir salatalık almak istedim. Yemesine yerken iyi idi ama adını sorduğumda ACUR dedi. Ne tadı vardı aklımda kalan, nede tuzu ektiğim, gerçi HIYAR denen ACUR’ u yedim amma, ne tadı kaldı yadiğar nede ektiğim tuzun?

1989 senesinde ZİKO KAFEDE SIÇTIM. 2009 SENESİNDE KEFAL OLARAK YAKALIYORUM? “Daha pişirip yemedim”
Bana ve benim savunduklarıma atılan taş her zaman beni güçlü kılar.
Hoşçakal Canım kardeşim.

Mustafa BALCI.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1.2.3.4. YANLIŞ BİR DOĞRU ETMEZ.

ATATURK'UN OLUM SEBEBI SIROZ MUYDU?

SİYAH MARTI