DOKUNMA KALSIN DOSTUM

Son senelerde hep yardım için savaştığını zannedenler .darbeler vurmaya başladılar.bir yokuştur çıkmaya çalıştığımız ne gariptir ki bitmeyen ve ulaşılmayan bu yolun,dermansız kalan yerlerinde kan ter içinde kaldıgımız her tepelemeler de? Tepeler üstümüze gelirken ama üstümüze üstümüze! Yıkıldığımızın resmi dir dediğimiz her nefesimizde,derin soluklarımız ve kendi dünyamız.tam soluklanacakken bir bakışımız etrafımıza ama nafile.tıkanmışımız diz boyu..nafile dünyanın nafile namazları ve nafile zamanların zamansız duaları.

Sus kimseler duymasın sus?

Çaresizligimizi kimseler duymasın sus?.yapamadıgımız atılımları bahsetmene gerek yok.transferlere gerek yok. Yeniden yapılaşmalara ,ciddi kararlar vermene gerek yok. Borçlardan bahsetmene gerek yok.sadece Genel Kurul yaparak yükten kurtulmaya gerek yok.
Offf.offf.offff.offf.Yalancı Dostluklara gerek yok.nefretimizi içimize gömerek bu yolda fedadır bedenimiz.gerek yok. İçini - içimizi karartmaya gerek hiç yok.

Para pul neyine Dostum.Gurur ,Namus ve Kader birliği her şeyin üstesinden gelecektir.

Biliyormusun Dostum çimenler sararmış solmuş.hiç üstüne basmaya gerek yok.?

Dokunma kalsın Dostum.!

Ne Şerafettinle kötü ol.nede Şemsettinle.?

Birgün Şerafettin eger merhaba derse al selamını, eger şemsettin merhaba derse yinede al selamını.her ikiside merhabaya muhtaç insanlar.yaşam devam ediyor nasıl olsa.sonuçta her koşulda nefes alıyoruz.garip kuş yuva yapsada,seneler gelip geçsede yinede aklımızda ve fikrimizde olanları kullanmak ve onları aramak boynumuzun borcu.sonuçta bu bir vefa borcu.bir çöküşün ,bir yıkılışın hazin sonucu?bırak gerçeklerden kaçınılmaz Dostum.?

Dokunma Kalsın Dostum?

Ne hırlıyı ara geçmişten. Nede hırsızı.! Bırak dostum.!

Elimizde degil koça yükü kaldırmak.bedenimiz neki güçümüz kaldırsın.elbette fedakarlık ve diz boyu karakter savaşları. Hey Dostum.boş ver bu şavaşları.Atı alan Üsküdarı coktan geçmiş.? Hey Dostum.beni anlıyorsun degilmi?

Dokunma Kalsın Dostum.!

Ben sende seni sevdim Dostum.idolum oldun.hayatta senin gibi olmak istedim. Ama sen KAHRAMAN oldun.ben senin için ne yeminler bozdum Dostum.ne at onemli oldu nede yalakası.Senin için direndim Dostum.dert etme,her şey en kısa zamanda düzelecektir.lakin birgün gün gelipte işte birgün o pişmanlık fayda etmiyecektir.

Hey Dostum.?

Dünü hatırlarmısın bilmem.! Hani o kırmızı koltukta oturanlar son çaylarını içerken nağme yaparlardı? Marş çalardı meydana çıkmazlardı?.Ben onları dize getirmedimmi Dostum.? Her biri kırmızı koltuklarında oturmadılarmı ? Gün geldi.Kahraman olduklarını zannederken rezil olmadılarmı! Sakin ol Dostum.Yinede onlara gereken ONUR ŞEREF VE HAYSİYETİ sen saglıyacaksın.belki bir gün gelecek .gerektiginde seçim kaybetsekte yinede SARİYER kazandı diyeceksin.işte o zaman da sana

Dokunma Kalsın dostum Diyeceğim.!

Dostum! Hayta neyi başaramadın sen?.hani sen degilmiydin çaresiz kaldıgınızda NUTUK okuyun diyen..Sen degilmiydi,n son bayrak bende diyen.?Sen degilmiydin.SARIYER KULÜBÜNDE GÖZ YAŞI OLAMAYACAK DİYEN

Evet Dostum.Bizler GRUP BEYAZ MARTI OLARAK GÖZYAŞI DÖKMEYECEGİZ.

Hey Dostum.Seni Çok Seviyorum.Hoşçakal….

Bodrum… Mustafa BALCI….

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1.2.3.4. YANLIŞ BİR DOĞRU ETMEZ.

ATATURK'UN OLUM SEBEBI SIROZ MUYDU?

SİYAH MARTI