NASIL OLUYOR BU İŞ.?

Yaz dönemi bittiginden bir yanda iş kovalarken mecburen café de takılıyorum.gidecek pek bir yerde yok.sıcaktan milletin anası aglamış tek serin yer Sariyer Spor Kulübü cafeteryası. Bir den rüzgar çıkıyor,derin derin soluklanıyorum,deniz kokusunu içime çekiyorum ohh diyorum.ohh beee.

Son 10 gündür her gün orda taklıyorum.gazete,çay derken bir bakmışım müdavimler gelmiş.yaşlısı ,genci,balıkçısı,emeklisi,oyle kolay kolay sormadan da oturamazsın istedigin yerlere,her yerin sahipleri var. ben pek yadırgamıyorum.çalışırken bilirim 25 sene aynı yerde oturan şayet yer doluysada giden çok insan tanırım.Benim yerim dolumu? Evet şu anda müsait degil isterseniz buraya alalım.neyse cafeyi gene yazarız tam ve detaylı olarak.orası bir başka muhabbet.hiç bir zaman atlanmaması lazım.oyle konular konuşuluyor ki dinlemeyen bin pişman.!

Işte muhabbet bu konu konuyu açıyor.biz de dinliyoruz. Zaten kaçmak mümkün degil.genelde oglen kalkıyorum,babam arıyor nerdesin.geliyorum.evet anlaşılan haber var gene.hayır dır.? Hiçç.öylesine aradım,okey,

Patttt,gene bir sıfır malup durumdayım,! Haydaa.

İstifalar var.? nası yani. Ayrılanlar oluyor ,tutamıyoruz.moralim çok bozuluyor ,nasıl yapıcaz bunu yaa.15 günlük aldık,elimizde kaldı mubarek. Hani istifalar tamamda bazen çok zamansız oluyor.anlaşıldı durum gerçekten çok zor.daha haftası dolmadan biri gidiyor.haklısın diyorum ne dicem.

Hani Taş o kadar agır ki gel de koy bakalım elini taşın altına.Nah Koyarsın.!

Hadi bir çay derken ezan .namaz sonrası.bombalar başlıyor.Ethem’i aldık.hayırlı olsun.Niyazi tamam galiba.bir konuşacaz halledicez.iyi gayet güzel.Diyarbakır dan iki futbolcu aldık.hadi yaa.İdmana gidiyoruz .mükemmel bir çift kale.kıran kırana,super bir hırs var futbolcularda.şöyle arkamı döndüm.bir kaçamak sigara içmek için hafif voltalama yaptım direkler arasi tiyatro gibi.döndüm.Ferdi yi alıyoruz,hangisi bu istanbulda oynayan degilmi eee iyi adam. Şu Eyüp Kadri de geliyor.nerden idmanamı seyretmeye mi dedim yoo bitirdik işi.bugün yarın yolda gelir.

Başka varmı?

Herkes geliyor işte.sabah ola hayrola,daha alıcakmısınız? Ne para beee. Nasıl bütçe varmış yaaaa.Gelmek isteyen çok var! Bunları nasıl ödeyeceksiniz Başkan.? Gelirmi bir iki tane daha dedim.Burası Sariyer Kulübü sabah kaltıgında kimin gelip kimin gittigini anlamassın.!

Nasıl oluyor bu.?

Tamamen kulüp bitmiş.hiç sahip cıkacak idareci yokken.birden eski bir idareci ben Listemi yapıyorum Sariyer Kulübü sahipsiz degildir diyor.bütçe olarak 3 aylık emekli maaşı.yapılan yönetimden yarısı istifa etmiş.edenlerin bir kısmı zaten eski alacaklı oldugundan mal vermeyi kesmiş.kimisi siyasete kurban gitmiş.aman laf gelmesin.gelmez merak etmeyin.Her şey iyi güzelde.yedeklerle dahi toplanamazken.para yokken.gerçi toplantı elbette yapılıyordur da.bu nasıl oluyor.?

Sezona başlarken takımın yarısı gitmişti.bir o kadar da sözleşmeler bitmiş.genç takımla çıkılmaya kadar varmış iş.şimdi bir de yapılan transferlere bakıyorsun.hadi canım demek geliyor içimden.daha takım kuramazken geldigimiz boyuta bakınız.

Birileri bu takımı bu şartlarda ŞAMPİYON yapmak için çabamı harcıyor.? yoksa mümkün degil bu şartlarda hiç para yokken bu kadar transfer yapılaması mümkün degil.İlahi bir güç var.yada evliyalar yardım ediyor.?

Yoksa….yoksa… şimdi anlaşıldı canım.keramet Büyükliman’da.

Kuracaksın mangalı.
bir tarafına et,
bir tarafına balık.

hey ahali bakmayın alık alık.

Sormadık ki kimseye.
Ne kömür ,ne izgara
Ne motor, ne mazot

Bir hıyar.bir domatez .biraz da Ot.

Eskiden Kulübün büyükleri o zamanlar bir araya gelirmiş.bir muhabbet açarlarmış.konu hikaye derken bir anda futbolcular baglanırmış.idareciler parayı nasıl bulucaz demeye kalmadan hemen yemege giderlermiş.ne olursa o yemekte olurmuş.kesilen kesilir.yenen yenirmiş.işte ben o günleri yaşamadım ama yaşayanlardan dinledigim kadarıyla olaylar böyle gelişiyormuş.1940 ruhu yeniden canlanmış.hiçte kimsenin bilmedigi –bildigi bir adam varmış. Bir anda tepesi atmış.hikaye bu.. evliya gibi adammış. Her şey den once gerçek Gizli Kahraman mış.?

Kimsenin ayagına gitmez,herkes ona gelir,bir telefonda bütün işleri halledermiş.

Alo diyorum Alooo.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1.2.3.4. YANLIŞ BİR DOĞRU ETMEZ.

ATATURK'UN OLUM SEBEBI SIROZ MUYDU?

SİYAH MARTI