GÖRÜRSEM SÖYLERİM

Mevsim normallerin üzerinde seyrediyor. Ocak ayında kar yok tuhaf bir kış mevsimi yaşanıyor, camdan bakmak istiyorum, kar tanelerini seyretmeyi özledim. Kaşkollar İrlanda modası içten geçmeli bir kasket hafiften yan çekilmiş balıkçı çizmeleri ayaklarda kot pantolon paçaları içinde mevsim kar bekliyor kar.
Kulakları ısırtan bir soğuk hava var. Gecenin karanlığında elimde bir duble Kara Efe rakısı balkonda sigaramı tüttürüyorum boynumda kaşkol yok ayaklarımda çizme kafamda kasket yok. Hava durumu kar gösteriyor bir beklenti içindeyim.Serin serin lakin anasonlu ince bardakta Kara Efem ve dudaklarımda sigaramı tüttürürken, soğuk pekte beni üzmezken hani laptop’dan gelen ding dong sesi ile odama dönüyorum. Biraz geçte olsa bakıyorum msnme dolmuşta dolmuş. Oo vay baba Grupbeyazmartının ağır toplarından Cüneyt habire yazmışta yazmış.
Gördün mü 2 puan nasılda gitti olacak şey değil kale arkasında kudurdum. Hele defans adamı son anda ayağının ucuyla nasıl çıkardı yemin ediyorum kahroldum yazık yazık. Kaleci Murat bir çuval inciri berbat etti. Yapma Cüneyt.yapma son yazımı oku bir kere daha oku gene oku. Çıkacağız ağabey buna inanıyorum. Peki dostum etik olarak bu mümkün mü? Değil! Olur olur Cüneyt inanıyordu. Benden selam söyleyin dedi bir an aklımdan Yunanlı yazar Dido Satiriou’nun “Benden Selam Söyleyin Anadolu’ya” eseri aklıma geldi. Selam söylerim cücü selamlar dostum. Değil Anadolu’ya senin için Rumeli’ye dahi selam söylerim. Kime niçin neden selam söyledim selam gitti mi? Gitmedi mi?
Cücü sıkıntılıydı Tanrı ile arası iyi ama yaşayan tanrılarla arası pek iyi değildi! Çünkü şeref tribününde kendisini tanrı sananlar ve de cemaat-ı müslimin birde bunun müritleri ve de saha içinde cemaat sorumluları ile pek arası iyi değildi. Cücü’nün duaları kabul olmuyordu bir sorun vardı ortada. Sen ne kadar amin desen tribündeki şarap ve konyakçılar aslında duayı ve namazı bozuyordu. Sahada onlarca insan var güçleri ile çalışıyorlardı ama cemaat şarabın dibine vurmuş dualar tersine dönmüştü. Her şey ters gidiyordu ters, bir işler ters gitmeye görsün feleğini şaşırırsın.alim Allah.
Olmaz dostum inanma böyle şeylere. Hatırlarmısın bilmem daha dün hani sezon başlarken kime yuh çektik? Kimi istifaya davet ettik? Olmaz dedik olmaz olamaz, işte etik olarak başarı bu insanlarla olmaz. Daha dün inanmadığın insanlara bugün nasıl inanırsın? Sarıyer Spor Kulübü’nü siyasi malzeme ve seçim için araç olarak kullananlarla olmaz. Her şey bir yere kadardır. Merdiven çıkarken bile bir son vardır tavan görülmüş ve kutlamalar yapılmıştır. Şampiyonluk kutlamaları yapılmış ve buraya kadar denmiştir ve sizlere evet biz Şampiyon olduk hissi verilmiş ve destek buraya kadar sağlanmıştır. Bundan sonrası gelecek sezon için hazırlıktır farklı bir kadro ve gene devam. Ve sizlere şimdi bu insanlarla küme düşürmedik sevinin programını uygulayacaktırlar ve sizlerde sevineceksiniz yani bu insanları yönetme ve yönlendirmedir. Bununla yetineceksin ve buna sevineceksin ne yani bir üst kümeye çıksan maliyeti yine belediye karşılayacak maliyet yükselecek, sonra bir üst küme daha peki ya sonrası ne olacak? İleriyi görmek lazım. Bu kadar trilyonlara bizim belediye bütçesi yetmez sizler sadece kendini Tanrının yerine koyan istiklal marşında saygı duruşunda tribünde bulunmayan, korkak bir şizofrenle başarıyı yakalayamazsınız. Sadece din ve cemaat adı altında dini kullanarak ve de hava karardığında kurt puslu havayı sever derler ya hani vampir misali gece karanlığında gezenler akıllı Mehmet’in yerinde okey partisi yaparlar. Tüm Sarıyer’in sorunları halledilir işte bu kafayla siz halen daha Sarıyer’e hizmetin kulübe hizmetin ne derece gerçek Sarıyerli olarak hissi ve duyarlı bir genç nesil sanarak kendinizi şahsi desteklerinizi vermektesiniz Cücü?
Sizler kullanılıyorsunuz bakınız; Haydi gençler Siyasete pankartları asıyorlar. Haydi gençler Kulübe üye olun,.destek olun, Sarıyer Kulübü sahipsiz kalmasın diyen yok. Sadece Amigo Hüseyin kartonlara yazacak. Tarık maçta kıçını yırtacak ve başarı gelecek öylemi sanıyorsunuz. Olay sanıldığı gibi değil Cüneyt kardeşim. Maalesef hepimiz sandığa gitmeliyiz sandığa lakin sandukaya gidenlerden olmak istemiyorsanız.
Gene muhabbet uzadı be uykum geldi yani yatalım artık son kadehleri vuralım kardeşim nede olsa bir sabah kahvaltıya sana da gelebilirler ne olur bizi destekleyin, bizler Sarıyer’e hizmet etmekten utanıyoruz diye ama amaç ve hedeflerimiz farklı çünkü bir savaşı kazanmakta her şey mubahtır.
Cüneyt selam söyledi de selam nereye, kime, hangi amaçla ve nasıl gitti. Ben selamını aldım çünkü gebeliğim ve özrüm yok ulannn! Şimdi anladım vay be şu selam hııımmm.
Tanrılar uyumaz Cücü…

Mustafa Balcı

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1.2.3.4. YANLIŞ BİR DOĞRU ETMEZ.

ATATURK'UN OLUM SEBEBI SIROZ MUYDU?

SİYAH MARTI