SAYIN SUÇLU VE SUÇLULAR

Sizler…… ……../ ……… ……. /……… ……… /…… ………… /………… ………../……… ……./ Gidin artık.

Yukarıdaki boşluklara isimlerini layık görenler bu yazıyı okurken mutlaka kendilerinin isimleri yazılı olduğunu anlayacak kadar bilinç sahibidirler, okumuş ve yaşamın içinden gelen, leb demeden leblebiyi anlayacak olgunlukta insanlardır.

Kendilerini iş adamı kimliğinden yancı kimliğine düşüren mevcut siyasi arena da artık saflar farklı yönde değişmeye başladı. Bugünler her şeyden önce gelip geçici, elbette sizlerinde siyasi çıkarlarınız ve düşünceleriniz doğal olarak olacaktır, bunlardan sebepleneceksiniz, Yaşamınızı, dostluklarınızı ve arkadaşlıklarınızı zaman zaman sevişmekten öteye getirdiğiniz, ailenizden daha çok zaman ayırdığınız sahte dostluklarında aslında geçici olduğunu yakın zamanda anlayacaksınız.

Bu devran ters işlemeye başladı, devir değişti, güvendiğiniz dağlara kar yağmaya başladı, eski camlar bardak oldu, o kadar aklımda sizi anlatacak kelimeler var ki. Sıralasam sayfalar yetmez. Uzadıkça da saygı sınırları aşılmış olur. Saygıya çok önem vermeye başladım nedense son yazılarımda, mümkün olduğunca yazarken okumaya çalışıyorum, kimsenin canı acımasın, kimsecikler kırılmasın, dargınlık olmasın diye.

Sarıyer çok küçük bir semt, her şey konuşulur, duyulur, görülür. Bu önemli her kesin yaptığı anında haber olur, bu yüzdendir ki kimse kimseden kolay kolay kaçamaz.

Sadece Belediye başkanına yaranmak için, Sarıyerliliğini çöpe atmış insanlardan bahsediyorum. Kendi geleceğiniz için Sarıyer Spor kulübünü kullanmaktan çekinmeyen, düşme potasına girdiğimizde yüzü kızarmayan ve bir açılıştan diğerine koşan, resimlerde hep ön planda olan zatı şahaneleri.

Sizce sorumluluk nedir acaba!

Yani değer yargılarınız neler? Yaşamınızda Sarıyer Spor Kulübü ne derece önem değerine sahip, Kulübümüzün geleceği için karar vermeniz gerektiğinde hangi aşamadaki karakteriniz ön plana çıkıyor. O zaman Sarıyerli olduğunuzu mu hatırlıyorsunuz. Yoksa benim şahsi menfaatlerim daha ön plandadır ve kendi geleceğim açısından karar alırken Sarıyer Spor Kulübü hiçtir mi diyorsunuz.

Sayın yüksek karakterdeki yüce insanlar. Sayenizde çok başarılı bir sezondan diğerine iki sezondur yönetim kadromuzu değiştirmeden devam ediyoruz. Sadece Başkan değişikliği ile devam ettiğimiz yöneticilerimizin biraz duyarlı olma zamanı geldiğini düşünüyoruz. Çok tehlikeli zamana girdik.

Taraftarlar dirençlerini kaybettiler, moral motivasyon, sabır ve güler yüz kalmadı. Sanırım idmanlara pekte tatlı getireceklerini sanmıyorum hele ki bu haftada maçı kaybedersek tribünler den sizi alkışlayacaklarını hiç sanmıyorum.

Son zamanlarda seyircimizin özellikle dikkat çektiği şu konularla bir ilgilenseniz iyi olacak. Ben sadece yazıyorum. Hani hatırlatmak bizden, cezayı kesmek ise sizden. KARARI SİZ VERİN.!!


Mustafa BALCI

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1.2.3.4. YANLIŞ BİR DOĞRU ETMEZ.

ATATURK'UN OLUM SEBEBI SIROZ MUYDU?

SİYAH MARTI