MUSTAFA BALCI'YI SUSTURUN

Günlerdir sıkıntıların içinde boğuştuk durduk, sıkıntıların ve dertlerin ortak kanalı olduk, bir dert, bir sorun, çilekeş sıkıntılar hep bizi buldu, sitemizde herkesin sesi olmak istedik, Aman insanlar heyecanını yitirmesin istedik, olur olmaz konular açarak her kesimden insanlara kulüple neden ilgilenilmediğini anlatmaya çalıştık. Yanlış giden bir sorun olduğunu ama bulamadığımızı anlattık, hatta sahiplenilmesini lakin bu sefer daha farklı mücadele olduğunu düşme potasında olduğumuzu anlattık.

Hayal denizinde yüzmedik. Gerçekler ne ise nasıl görünüyorsa izah etmeye çalıştık, gerektiğinde kantarın topuzunu bilerek karıştırdık, her türlü eleştiriye açık olduğumuzdan tamam dedik suçlu biz olalım, olduk ta.

Seyirci havaya girsin sitelerde yazan gerçekten bu takımın her zaman çilesini çekmiş insanları “gaz” verebilmek ve mücadeleyi farklı bir platforma çekmek için ayaklandırmaya çalıştık. Biraz daha ileri gittik, Gazcı dedim. artık insanların uyanması gerekiyordu, insanlar silkelenmesi gerekmekteydi. Hepsine birden sardım büyük küçük kim varsa ayaklandırmak için ne gerekiyorsa tatlı dille küçük dilimizi yutmadan ne kadar yazabiliyorsak, ayaklandırabiliyorsam yaptım. Yeter ki insanlar uyansın ve tepkilerini versinler, maça gelsinler, şaka yollu yapsam da her ne kadar üyelerimiz bana olan saygılarından beni eleştirirken yazılarına özen gösterseler de gerçekte neden yaptığımı çok iyi anladılar. UYANDIK.

Sayın Başkanımız hafta arasında büyüklerimle yapmış olduğu toplantıda bir uyarı çekmişler ve “M.Balcı'yı susturun” çok belden aşağı eleştiriyor demişler. Yazılarım ilişikte zaten hepsi mevcut, yaptığım eleştirilerinde dozunu çok iyi biliyorum, yani sizi destekliyorum, en fazla destekleyende benim. Zati şahaneleri “ YALAKA” gibiyim. Şayet sizleri desteklemem gerçekte sizi üzüyorsa o zaman telgrafın teline kuşları konduralım, lakin bunun içinde bana uygun şartlar oluşması lazım, yani size gerçekten hayatınızda göremediğiniz kadar sararım. Lakin ben APTAL DEĞİLİM.

Neden? Kulübümüz bu sezon hayatının en farklı yönetimsel felaketini yaşadı. Belediye Başkanı elinden geldiği kadar kulübümüze zorluk çıkarmak için elinden ne geldiyse yapmaya çalıştı. Başkan bulamamanın sıkıntısı ile bir şekilde kısa çözüm olarak İ.Balcı Başkanlık ve Kader Birliği yönetimini kurarak sezona girdi. BEN BİLEREK BİR KURUŞ YARDIM YAPMADIM. SADECE 85 BİN LİRA VERDİM RİCE ETTİLER. ONU DAHİ VERMEYEBİLİRDİM. Genel Kurul açıklaması, işte bu konuyu burada keserek bunca yaşadığımız sıkıntıları bilerek sizleri bulduk sizlerle tanıştık. Her türlü gelişme bizi sevindirdi. Şampiyonluk hesapları yapmaya başladık. Şahane bir Başkan bulduk, parasız az borçlu ama güzel bir takım teslim alınarak hem kupada hem ligde başarılı bir yerde takım teslim alındı. Sonrasında yapısal değişiklik yönetim hatalarını getirdi. Menajer yönetici olamayacağını büyük takımlarda gördüğümüzden hatanın bizde de yeniden baş gösterdiğini gördük, yazdık söyledik, yaşadık. Biraz daha ileri gittik akıl vermeye başladık. Mevcut yöneticilerin yerlerinin değişmemesi gerektiğini, görev bölümünün yanlış olduğunu belirttik. Olsun biz yazalım siz karar verin dedik. Yinede alınan her karara saygı göstererek sabırla destekledik hatta yanınıza gelerek çayınızı içtik.

Kazın ayağı tam tersine dönünce dayanamadık, uçurum gözükmeye başladı. Hadi boş ver bir hafta bir hafta daha derken dip göründü. Hey dedik dikkat edin, Neden siz tepki gösterdiniz! Yani bir insan dahi her kim olursa olsun düşerken ahh der. Biz demeyelim mi? Hani küçük erkek çocuklarına dediğimiz gibi kendi düşen ağlamaz mı deseydik. Bizler Grup Beyaz Martı olarak ne gerekiyorsa onu yaptık. Sahip çıkılacaksa çıktık sonuna kadar. Eleştirilecekse de yalnızca biz eleştirdik. Oysa bizden başka eleştirene de hop demeyi bildik. Otur oturduğun yerde dedik, konuşturmadık yani sizleri bir başkasına dahi ucu açık karşı gelmelerine müsaade etmedik. Sizi sahiplendik. Bu gerekiyordu bize yakışan buydu.

Biz sizin gibi bir Başkan bulmuşuz, sizi üzecek, küstürecek veya sizi kaybedecek kadar APTAL DEĞİLİZ .

Lakin Sayın Başkan, hak vermeniz gerekmektedir ki, yapılan transferler de hata var. Sizi yönlendirenler yanlış yönlendirdi. Biz bunun için yazdık. Neden ve nasıl olduğunu elbette tahmin ediyoruz, ideal kadronun bu olmadığını elbette sizlerde biliyorsunuz. 6 yılın kadrosu bu değil. UEFA esprisi harikaydı. Üç satır yazı yazan herkes bunu çok iyi kullanırdı. Biz tam tersini yaptık, 40 katır olarak kullandık.

Sayın Başkan her ne koşulda olsanız da hatta arkadaş dahi olsanız veya arada bazı dostlarda olsa siz bir iş adamısınız, oldukça başarılı bir iş adamı, yani meslekten olacak sizi tanıyorum, duyuyorum, biliyorum. Sizler başarısızlığı görerek bile bile lades diyecek kadar dürüst olamazsınız. Bu dürüstlük değil. Arada hatırı kırılamayacak dostlar dahi olsa, batan bir gemiyi kurtarmak varken dostluk ve hatır için geminin batmasına göz yuman bir kaptanı siz kendi şirketinizde çalıştıramazsınız. Evet dostluğumuz baki lakin ARKADAŞIM BURAYA KADAR demeniz gerekiyor.

Yada kendi hatasını anlayan bir insan dürüst bir şekilde ben başarısız oldum Tahircim benden buraya kadar demesi gerekiyor. Etik olarak böyle davranılması gerektiğini öğrendik. Bundan farklı bir davranış biçimi bence pişkinlik olarak değerlendiriliyor.

Şimdi sayın Başkanım size ben nasıl hesap sormayayım? Bir Sarıyerli olarak her anını her kademesini her sıkıntısını bilen bir insan olarak nasıl hesaplaşmayayım?

Sayın İbrahim Balcı, İsmet İnönü düşüncesi ile 800 küsur hiç olmayan bir parayı Ahde Vefa grubu içerisinde bularak, bu zor zamanda dahi futbolcuları aç bıraksa dahi kulübün azda olsa sağlanan bütçe ile bir kısım borçlarını ödemiştir. Siz devraldığınızda ise kulübün diğer borçlarını öderken yani benden sonra tufan demeyerek elinizi ateşin altına koyarken, maalesef yapmış olduğunuz yönetim hatalarını alt edememenin sıkıntılarını yazdığımız halde neden bu kadar üstüne gittiniz. Oysa o kadar basit ki şu lig den çıkabilmek. Hani danıştığınız, takımı havaya sokması için konuştuğunuz kişileri değerlendirmemeyi düşünmeniz bizleri tam çığırdan çıkarmıştır ne yazık ki.Biz sizin gibi bir Başkan bulmuşuz maalesef sizleri yanana getirememenin ki aslı bu değil, sizleri yan yana getirmeyen insanları dinleyerek bu başarısızlık zeminine ortak oluşunuz, sizlere sorulması gereken hesap olarak dönüyor. Yani elma ağacına armut aşılamak ve meyvesini hemen almak aynı mevsimde biraz zor başkanım. Siz yinede bir sanayici olarak almış olduğunuz işletmenin gerçekten iş yapan CEO'larını kullanınız. Bizim gerçekten üzüldüğümüz, sizi taşıyabilecek, hedeflerinize ulaştırabilecek ekibi kurarken renklerde yanlış yapmanızdır. Sizden dileğimiz hafta arası yemeklerinizde biraz daha Sarıyer taraflarında takılmanızdır.

Ben susmam, hele ki bu dönemde zorla insanların susturulmak istendiği bir dönemde hiç susmam.

SİZDE SUSMAYIN! SUSARSANIZ SIRA SİZE GELECEK BİR GECE YARISI…


Mustafa BALCI

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1.2.3.4. YANLIŞ BİR DOĞRU ETMEZ.

ATATURK'UN OLUM SEBEBI SIROZ MUYDU?

SİYAH MARTI