ELLERİM DİŞLERİM

Arife günü bu haberleri okurken yıkıldım hayretler içinde kaldım. Yazıklar olsun demek geldi içimden sonra vazgeçtim.
Ne gerek var Balcı dedim kendi kendime şimdi kalkacaksın ellerin klavyeye gidecek satır aralarında bekli de sporla siyaseti bir birine karıştıracaksın insanlar aslında her zaman olduğu gibi spor haberi olarak okuyup ne güzel yazmışsın diyecek, bu sefer yazdıkların boşa gidecek eee bir kaç gün sonra genel olarak hani kilo olarak yakın ve ağır çevreden konunun ehemmiyetini yaşayan ve çözen insanlar bir bakmışsın sana daha ilk karşılaştıklarında veya bir çay için uğradığında hemen ya Balcı bak seni çok eleştiriyorlar. Yani spor ama birde lafın arasında siyaset hani yemiyorlar kardeşim. Bak seni çok seviyoruz ama hani baban filan sen yinede sert yazma yani sen bir yazdın mı beni arıyorlar bende izah ediyorum da pekte geçerli değil. Hani biraz yumuşak ol derim nede olsa Sarıyer’in menfaati biliyorsun kulüp bugün geliri yok ve de bu kaynaktan beslenmek zorundayız. Bazen bende sert yazayım diyorum ama olmaz biz kulüpçüyüz hatayı görsek yazmayız. Kendimiz düzeltmek içim seferber oluruz aslında yazmak istesek o kadar çok şeyler var ki bu bize yazmayı değil yapmayı gerektirir.
Yani canım ağabeyciğim! Senin demek istediğin sen yaz ama zülfiyare dokunma!
Yapma yaa şimdi olmadı ne yazıyorum ki?
Daha geçen hafta hani bizim Grup Beyaz Martı ağır elemanlarından Cüneyt var ya bazen onunla konuşurum yarı sert yarı şaka gibi ağabey biz bu gruptan çıkarız dedi. Bende NAH ÇIKARSIN dedim neden böyle yazıyorsun demez mi hayda!
Sen olsan nasıl cevap verirsin şimdi bildiğin bir şeyleri yazsan bir türlü yazmasan bir türlü konuşsan bir başka. O zaman diyecekler ki sen ortalığı karıştırıyorsun yok olur mu hiç. Ben de bekle dedim bekle sürprizler var. Yazamadım.sohbet ederken bile söyleyemedim! Nasıl söylerim genç insanlar da moral bozukluğu olmaz mı o zamanda yok sen tahrik ediyorsun demezler mi? Yazamıyorsun işte dostuna ve arkadaşlığına inandığın insanlara dahi bazı bildiğin gerçekleri yazamıyorsun işte bu kulüpçülük ahlakı hemen sınır koyuyor ellerine dillerine insanın.
Kimler geldi kimler geçti bu formanın altından. Ne Sarıyerli genç insanlar harcandı. Bir hiç uğruna genç insanların gelecekleri ile oynandı ve bunları bilinçsizce yapanlar ne yazık ki pişman oldular. Ama hiçte delikanlılığa leke sürmediler çünkü onlar ki kıçlarını selpakla kurularlar ve de ağdalı lafların arasında aslında kıçlarına ağda yapanlardır.
Çünkü dostum! KINA YAKMAK daha kolay gelir kaymak gibidir onlar. TEKİRDAĞ KARPUZU gibi parlak ve de narindirler derinlikleri pembe pembedir.
Evet gidenler gitti kalan sağlar bizimdir mantığıyla ya gelecekte ki bu yakın bir zamandır karşılaşacağımız sorunlar ne kılıf uyduracağız yada kılıf hazır hiç önemli değil öyle gerekiyordu diyecekler. O zamanda bizler ya bunlar zaten yabancı Sarıyer’i Sarıyerli anlar diyeceğiz. Ben de hadi canım sen de demeyeceğim çünkü ben karpuz çok severim. Hele pembesine bayılırım hele ki buzluysa birde bir duble kara efe rakısı deme benim keyfime. Bu rakı öyle böyle değil damıtılarak 3 postada yapılmış yani.üfff tadından geçilmiyor vallahi bir zevk veriyor hem beynin hem de belinde ilik kalmıyor doruklara ulaşıyorsun.
Dostlarım gidenler bir daha dönmemek üzere gittiler gidenler zamansız gittiler yoksa gidenler aslında gönderilenler miydiler?
Tekirdağ karpuzu ile Diyarbakır’ın arasındaki fark büyüklük mü? Yoksa tat ve renk farkımıydı. Bugün bayram ahlar ve vahların hesaplaşma günüdür ne tuhaftır ki yaşarken bu hayatı bu tarihte bir daha karşılaşamayacağım bayramla yılbaşının aynı güne denk gelmesine. Nasıl ve ne şekilde kime ama niye neden kutlayayım neyini nasıl yazmam gerektiğini çözemediğim bayram mı yıl başımı ay başımı çözemediğim bu günlerinizi kutlarım.
Derim ki tanrı ile aranızda bir sorun var mı? Bu ne demek Balcı dersen ki diyecekler o zaman Balcı sormaz mı? Yalanla doğru söylemekle ve dürüstlük arasında senin bir sorunun var mı? Bu vesile iledir ki sizlerden Tekirdağ karpuzu ile karaefe rakısını içmenizi tavsiye derim.
Not: Siz değerli dostlarıma tavsiyem karpuzu ellerinizle yokladıktan sonra dişlemenizdir! Sonra belki nirvanaya bu kafayla NAH ÇIKARSINIZ!..

Mustafa BALCI

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1.2.3.4. YANLIŞ BİR DOĞRU ETMEZ.

ATATURK'UN OLUM SEBEBI SIROZ MUYDU?

SİYAH MARTI