KİMSELER DUYMAYACAK

KİMSELER DUYMAYACAK!..

Gelişmeler, yönetim de alınan kararlar, gizlilik. SIRLAR DÜNYASI sanki kimden kimlerden neyi saklıyorsunuz merak ediyorum.Çok enteresan bir sezon yaşıyoruz, düşmeden kurtulduk bizlere şampiyon olarak kutlamamızı istediler oysa sadece grup atlamıştık yani yeni bir lig şampiyonluğu değildi yaşadığımız. Yönetim tüm çalışanları tembihlemiş KİMSELER DUYMAYACAK! Neyi duymayacak onu anlamadım demek ki saklayacak bir şeyler var? Yanlış olan bir konu var o zaman? Neleri saklayabileceğinizi düşünmeye başladım ister istemez konunun en derinliklerine girmeye başladım. Evet evet bazı haberler hatta yönetim odasında olanlar bile dışarıya sızabiliyordu bu nasıl bir istihbarat değil mi? Beyler SAĞIR ODA değil ama SAĞIR SULTAN bile duyuyor da siz mi nasıl haber uçuyor diye şaşırıyorsunuz. G 15 hayatım sizinki kendinizi ele veriyorsunuz yani problem içinizde?

Sarıyer de hiç bir konuyu örtbas edemezsiniz. Hele ki bu kulüple ilgiliyse buna emin olun. Bu başarısızlığı nasıl saklayacaksınız. Yani puan cetvelini nasıl değiştireceksiniz? Bu Genel kurul’a hazırlanan bütçe değil ki bu işler öyle gizli saklı olmuyor olmazda kazanacaksın kazanamıyorsan çözüm bulacaksın bulamazsan artık yeter buraya kadar diyeceksin, çekileceksin yani gerçek bu. Kabul edeceksiniz gitmiyorsa daha canımız çıkmadı diyorsanız bunu da çekinmeden açıklayacaksınız. Daha dün ben şampiyonluk sözü vermedim diyen bir zihniyete Başkan kalkıp da dosyaları kafasına kafasına atıyorsa hocanın siz bu durumda hangi futbolcuyu motive edeceksiniz?

BEYLER…

Yusuf TÜLÜN 700 milyar para vermiş bu kulübe yani yönetim olarak sizlerde verdiniz burada bunu tam detaylı yazmayayım. Yani Başkan para veriyor gerçi oda yanlış bir durumda açıklıyor aslında takım başarılı BEN YAPTIM takım kötü VERİYORUM DAHA NE OLSUN bu işler böyledir iyi ise sahiplenirsin kötü ise bunlar yapamıyorlar sorun bu değil tabi asıl sorun;

1 – Hangi mantıkla 600 x 3 yıl = 1.8 trilyon ve de kendi istifası hariç her türlü ayrılıkta 450 milyar tazminat.bu nasıl bir anlaşma!

2 – Genel kurul da nasıl ibra olacaksınız?

Ben herhangi bir insandan bahsetmiyorum mesela Kamil Doygun diyelim adam milli hoca seminerler, paneller, akademik hoca kardeşim. Adamı hademe gibi kullanıyorsunuz bedava değil mi? Tabi ya size yakışmaz Mahmut Kocabal mesela o hoca değil mi? Bizi hiç çalıştırmadı mı? Ne maaşlı memur gibi alt yapıya haydi neden Sarıyerli çünkü Tevfik hoca, Ahmet hoca daha o kadar yazarım ki ben sadece elinizdekilerden bahsediyorum.Osman,Yaşar, Oguz hatta şampiyon yapmış Erdem Acar ne oldu zorunuza mı gidiyor bunlar neden görev vermiyorsunuz. BEDAVA değil mi?

Bu Genel Kuruldan çok zor çıkarsınız ibreti alem için ibra olamayacaksınız ve bu paraları sizlerden alacağız. Mahkemelerde çok mücadele edeceğiz bu tehdit değil sadece prosedür gereği böyle olacak. Malum bunları bilirsiniz Hüseyin KALPAR sizce başarılımı? Nasıl daha dayanıyorsunuz bu kadar rezilliği siz hak ediyormusunuz kendinize bu başarısızlığı layık görüyormusunuz? Bizlerin hissettiklerini sizlerde hissediyormusunuz? Üzülüyormusunuz? Mutlumusunuz?

Nasıl bir genel kuruldan seçildiniz biliyoruz. Aslında suçlu siz değilsiniz ben suçluları biliyorum yakında onları yazacağım.

Saygılarımla,
MUSTAFA BALCI

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1.2.3.4. YANLIŞ BİR DOĞRU ETMEZ.

ATATURK'UN OLUM SEBEBI SIROZ MUYDU?

SİYAH MARTI