GERCEK YUZ

Elbette haklisin.gercek yuzumuzu acikca gosteririz...ama balci soyadinda yalan olmaz....ve BALCI'lar belgeli yazarlar genelde... balci soyadi olanlar belgesiz yazmazlar.....eger sayin admin ilk yazimi sildiginden dolayi... isimleri tam olarak okuma firsatin olmamis....silmeseydi o ismi ogrenmis olacaktin.....palavra sikmak gibi konular yanlis....OZET...MUHTARLAR BIRLIGI BASKANI ,CIRCIR'DA DUZENLENEN ORGANIZASYONLA ILGILI OLARAK MUHTARLARA FAX GECTI.....BELGE ELIMDE....BU ORGANIZASYONUN BIZIMLE ILGISI OLMADIGINI .....KATILIM GOSTERMIYECEKLERINI BEYAN EDIYOR....YANI MUHTARLARA ACIKCA KATILMAYIN DIYOR....BU ONEMLI DEGIL....ONEMLI OLAN MUHTARLAR BILIGI BASKANI....MARKET SAHIBI RESITPASADAN....KENDI BIRLIGINDEN....VEYA O BUYUK MARKETTEN FAX CEKEBILIRDI...NEYAZIKKI FAX'IN CIKTI BASLIGI.... SARIYER BELEDIYESI OZEL KALEM'I....AYNI BENDEKI BELGEDEN....KUTLAMAYI DUZENLEYEN...ATATURKCU DUSUNCE DERNEGI BASTA OLAMAK UZERE TUM ORGANIZASYON KOMITESINDE VAR....YANI BEN HAKARET ETMEM ...BELKI KIZGINLIGIM FARKLIDIR..ASIRI DERECEDE DUYARLI OLSUMDAN KANAKLANA BILIR...MUHTARINIZIN ISMINI VERIP VERMEMENIZ ONEMLI DEGIL... SEN DAHI ISMINI VEREMIYORSUN.....yani bizler soyadimiza yakisan yazilar yaziyoruz...merak etmeyin....bende senin gibi rumuz kullansam...atsam tutsam ne olur ....ayni senin gibi ...ismini vermeden birilerini iste bu gercek yuzu desem ....guldurmeyin beni....biraz sosyal olun....bir seylerin tepkisini gosterin....ama bilincli olun....balci'nin yazdiklarini takip edin....bak tekrar yazilarimi okursan.... neler anlatmak istedigimi anlarsin....eger o belgeyi istiyorsaniz....hergun SARIYERLILER DERNEGINDE VEYA YIKILAN LOKALIN ORADA BULABILIRSINIZ BENI VE SIZLERE O BELGEYI GOSTERE BILIRIM....sayet muhtarlardan bulamazsaniz....ben yardimci olurum....merak etme hizmet herzaman hizmettir....ama bence asil konu acaba belediye bunda kullanildimi....dimi dusun bakalim....BIRDE BEN YUSUF TULUN DUSMANI DEGILIM....HATTA MUTLU OLDUGUM HER KONUDA BILAKIS TESEKKUR YAZISI YAZARIM...HIC CEKIMMEM. GURUR DUYARIM....HER KIM DUSMANIM DAHI OLSA DEGILMIKI SARIYER KULUBUNE YARDIMCI OLUYOR ONU SONUNA KADAR DESTEKLERIM...BU BENIM SARIYERIN AYAKTA KALMASI ICIN ONLARA VEFA BORCUMDUR....EVET SEMT OLARAK BELEDIYE HIZMETLERINDE PEK BASARILI OLAMAMIS OLABILIRLER....BEN BU KONUYLA ILGILENMEDIGIMI BEYAN ETTIM....SARIYER ICIN BIR CIVI BILE CAKILSA HIZMET HIZMETTIR....AMA SARIYER KULUBU OLUNCA HATA AFFETMEM....BAKINIZ...FESTIVAL ICIN....LISELILER DERNEGI ( eski beyaz park)LOKALINDEN BASLAYARAK....TUM ACILISLARA KATILDIM...KONSERLERINE GITTIM....AILEMI GETIRDIM....MUTLU OLDUGUMU DAHI YAZDIM...TESEKKUR YAZISI YAZDIM.....IZINDEN DONDUM DAHA BU AKSAM ...DAHI ... FENER MACI VARKEN BEN SAHILDE YANI ATATURK ANITI"NIN ORDAKI ETKINLIKTEYDIM....ben mutluyum... ama sen benimle ugrasma ....gerek yok....yani sadece laf olsun diye yaziyorsun.....ben dilerdimki bana ciddi bir karsi yazi yaz...acikca kimliginle....benim kimligim acik....ben sariyerden...IBRAHIM BALCI'nin oglu MUSTAFA BALCI yim...hatta... hayir boyle bir belge yok diye davada acabilirsin...mutlu olurum....SENDEN DILERDIMKI ...bugun...uzucu bir olay yasadik....sariyerde....bir arkadasimizin agbisi ....bir olay yasandi...uzuntuluyuz....olmamasi gereken olaylar oldu....bir sariyerlinin bunlari yapmamasi gerekirdi....bu yol davasindanmis...yeni ogrendim belki yanlis biliyorumdur...ZATEN OLAYI TAM OLARAK BILSEM......SAYIN ADMIN ...INANIYOR SANIRIM BANA...hatta tam ve detayli olarak yazar...mustafa balci'nin haberi diye ana baslikta gecmesini beklerdim....olayi tam olarak bilsem mutlaka yazardim ....... senden bunlari yazmani isterdim.....yani... benimle...ugrasmani degil....BIRDE BENIM ICIN ONEMLI OLAN BIR OLAY VAR.... BU SITEYI ACANLAR SARIYER'E NE BUYUK HIZMETLER YAPTIGININ FARKINA VARACAKLAR....BEN BUNU COK CIDDIYE ALIYORUM....ILK BU SITEYE ULASTIGIMDA TESEKKURLER YAZDIM....BU SITE OLAMASA NE SEN BANA ULASACAKTIN....NEDE BUNLARDAN HABERIN OLACAKTI....YANI SAYFALARI KARARTMAYALIM....DESTEKLIYELIM...LUFEN ACIK KIMLIK....KORKMAYIN....BURAYI BIR KULUB OLARAK DUSUNUN....SARIYER'E HIZMET EDIYORUZ DEYIN....KOPRUMU ISTEMIYORUZ....HIZMETMI ISTIYORUZ....ATATURK BUSTUNUN TAM CEVRESI FESTIVAL DIYE KAPANDI TEPKIMI VERICEZ....YOKSA BASKANIM BU YANLISMI DICEZ....YOL IHALESINDEKI YANLISLIKTAN DOLAYI BU SARIYERIN SIKINTISI NEMI DICEZ....YANI HERSEY SARIYER ICIN....yoksa bos laflara penir ekmek gemisi yurumuyor.....SADECE MUHABBET OLSUN...birgun bu site sahipleri adminlerimiz... bir kokteyl verseler ve bizler bir araya gelsek bir fan kulub gibi ne dicez...ben ziyaretci ...ben falan kim....olmaz....lutfen acik kimlik....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1.2.3.4. YANLIŞ BİR DOĞRU ETMEZ.

ATATURK'UN OLUM SEBEBI SIROZ MUYDU?

SİYAH MARTI