Sayin Belediye Baskanim Yusuf Tulun.

Yuksek musadelerinizle,oncelikle affiniza siginarak,sizlere soru sormamiza araci bulunan basta Sariyer Haber gazetesi ve bize iletim gorevini ustlenen bu sitenin degerli admin'leri vesilesi ile sizlere ulasma imkani bulduk, surc-i lisan edersek af ola.

-Secilir secilmez,yol calismalari icinde buldunuz kendinizi,camur ve lagim kokulari,derenin icinden gecen sahsi atiklarimiz,kazildikca altindan yillarin patlamamis mayinlari cikan bir ortamla karsiladik sizleri,dilerdik ki mecbur kaldigimiz atiklari atmayalim ,doga geregi tutamadik pisligimizi affet bizi,

-yol calismalari boyunca santiyede calisan insanlar, gece sabahlara kadar bizleri uyutmadi,gun geldi,kavga cikti, gun geldi,cukurlara dustuk,gun geldi esnaf cildirdi,batti, dukkanlar kapanmak zorunda kaldi,ve gun geldi malum son durak biraz deliyiz silahlar patladi,sizler ve ekibiniz calismalarda rahat edemediniz,bu guzel eseri bizlere kazandirirken,sizleri, yazilarimizla, sozlerimizle,e maillerimizle, rahatsiz ettik,lutfen affet bizi.

-yol acildi,trafik duzenine isyan ettik elimizde olmadan,sagdan giricen sariyer'e yine sagdan cikican sariyerden,biz yeni sayiliriz, daha dun bakiyorumda,adamin birinin yazdigi kitaplara sariyeri tanimaya calisiyorum,yanlislik bizde,bunu anladim,evvelden cift tarafliymis ana yol,ondan tikaniyormus,yeni koy projenizi anlamakta zorluk cektik,bizim hic koyumuz olmadi,sehirliyiz sariyer buyuk bir sehirdir, koy olarak hayal etmemistik affet bizi,

-biz yasariz,seviniriz,kavga yapariz,kufur'de ederiz,ama sonucta bununla besleniriz,yedigimiz yumruk,la yedigimiz gol arasinda pek fark yoktur,aldigimiz 3 punla 3 ekmek arasinda fark yoktur,biz bununla besleniriz,dogariz,buyuruz,gozlerimizi actigimizda,lacivert beyaz kundagimiz olmus,donumuzdan,gomlegimize kadar asil olarak renkler yasantimiza girmis,yesili pek sevememisiz hic yesil'i sevseydik,verirmiydik dogamizi beton yiginlarina siz haklisiniz affet bizi,

-ben biraz genc sayilmam baskanim,asil suclu benim,ve benden daha buyuk suclu da yine benim buyugum,beni dogurtan,ne bileyim sana boyle sikinti yaraticagiz aile olarak,dusunemedik, arkadaslarimizin dolmusuna geldik,nerden bilelim, on gorunumu kirlettigimizi,yillar onceydi,sahilde kocaman bir kulup binasi yaptik,onune de yikmazlar diye ATATURK bustunu koyduk hemde bir gecede,bilemedik anlamazdikki gece kondu yaparken mutlaka camii kondurmak lazim, iste sansizlik yer secimimizde camii 200 senelikti yutturamadik,soyle ben cocuktum,pencerelerinin yapimini halamin oglu fetekoz recep ve kardesi marangoz saim deli naim'in abisi yapti,amcam suan sahilde olta satan catinin tum demir aksamini efe amcamin oglu maksut'la yapti ve ben de amcamin yaninda o demirleri tasirken tum sariyerlilerin ortasinda o gece dusurdugum kolon yuzunden dayak yemistim,yoksa orada emegim gectiginden degil,orasini babamin evi olarak kabul ettigimden evimi yikamazsiniz diye tepki gostermistim siz haklisiniz buyugum affet bizi,

-zaman gecti adamlar unuttular sanmis sahilde aracilara bir yer yaptirdilar,orada tum dostluklar yeniden yesermisti,Ermenisi,Rumu'u Yahudi'si,kavaklisi,yenimahallelisi,buyukderelisi,tum eski komsularimiz ordaydi,bir cafe yaptilar,tum dinlerin bulusma noktasiydi,herkez hepimiz ordaydik,yoksa kulup icin degil, sizler haklisiniz,birden kendi dinimizi unuttuk,eski komsularimiz,papazlar,zangoclar,hocalar bir arada ,haklisiniz siyasi suc isledik affet bizi,

-yoktu icimizde, dini ,imani,inanani,inanmayani,oruc tutani ve tutmayani kendi aramizda ayirmak,dislamak,sizin kurmak istediginiz duzene karsi ciktik,affet bizi,

-soyledim baskanim,soyledim,yemin ederim soyledim,yazdimda,ne gerek var dedim,dunya duzeni degisti,global dusunun,serbest ekonomi dedim,bu kokulari satamazsiniz,dedim,aglar sahilde,etraf kan kokuyor les gibi,ustunuz basiniz kirli,hep balik kokuyorsunuz dedim,hatta birgun onlara aramis siktim,limon kolonyasi surdum gene olmadi,dogalarinda varmis, ne bileyim,engelliyemedim,sayenizde,ben bunlarla ugrasirken ne bileyim bu gelenek yuz yillardan beri devam ediyormus geri kafalilar ileriyi gormuyorlar, direndim gene anlamadilar,yinede israrla size ragmen kurdular sahilde cadirlari,tezgahlari engelliyemedim sayin baskanim affet bizi,

-size 2.ci gelisinizde neden ATATURK'un o meshur sozunu belediye binasinin ustunden kaldirdiniz diye sormustum,yazi yazmistim,e mail cekmistim,cumhuriyet gazetesinde yayinlatmistim,tabi sizin hakli oldugunuzu gordum,ve bende sizin muridiniz oldum,eski hatalarimdan dolayi affet beni,

-sayin eyup odabasin'i sedat in akrabasi oldugundan bir seylermis onu cozemedim,bilmeden size muhallif oldum .yoksa konu sariyer spor kulubu degilmis siyasiymis bilemedim ne anlarim ben be affet beni buyuk yuce baskan affet beni,

-sariyerin boscu cok ama belediye sor'un hic borcu yok, tebrikler baskanim, gecen yanlis yazmisim affet beni,

-sariyerliler dernegine cagirdiklari halde hic gelmiyorsunuz, sizi ben davet ettim, yazilar yazdim,ne bileyim, size sormadan, ATATURK bustune celenk koydum affet beni baskanim,affet beni,

_ATATURK circir'da yi sariyerde ilk cikaran benim,ve ankara genel merkezden gelen emirle ben kurdum,sariyer ADD.yi,malum,adamin biri sizin faks'inizi kullanmis bende farkinda olmadan, sizlere muhtarlarin belediye baskaninin circir'a kutlamalara gitmesini istemedigini faks ile senin ozel kaleminden bildirmisler di,yanlis anlamisim baskanim affet beni,

-birde bir aile buyugume benim cok sert yazilar yazdigimi yaninizdaki bir beyle iletmisiniz,ben yazmamaya calisiyorum ama beynime bunu kabul ettiremiyorum,tedaviye ihtiyacim var baskanim, affet beni.

-ne bileyim baskanim,havantepe yolunda yeni yol calismasi varmis,uzun surmus,bir evde hasta var ve acil kaldirilmasi lazim duygusal oldugumdan size tepki gosterdim, adam olmus, ama onemli degil simdi yapildi,gostermis oldugunuz bu hizmeti anliyamadim sayin baskanim affet beni,

-BEN,ATATURK'CUYUM,BEN SOSYAL DEMOKRATIM,BEN IPSIZ RECEP SOYUNDANIM,BEN RIZELIYIM,BEN SARIYERLIYIM,BEN DUYARLI TURK VATANDASIYIM,ve BEN VATAN HAINI'yim,sizleri yanlis anlamisim sayin baskanim affet beni...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1.2.3.4. YANLIŞ BİR DOĞRU ETMEZ.

ATATURK'UN OLUM SEBEBI SIROZ MUYDU?

SİYAH MARTI