ESKI DOSTLAR

Yanlız bir yuruyuşe cıktım.kendı başıma ardıma bakmadan.ne goz yaşı duşundum.ne ıhtıras.şenlik içimde kaldı,.huzun bır tarafımda.durgun denızde çalkanan bır dalga gıbıydım.ta kı bır gemı geçip dalgaları sahile vuruncaya dek.lımanda martılar ucusurken.balıkçılardan dökulen artıklara saldırmaları.ben çayım bır kac arkadaşım.elimde sigaram.ve efkarlıyım.

Aksam vaktine gelmeden once.serinligin yeni olustugu bedenimde.saga sola bakmadan.şimdı yanımda ama sonradan gelen soyadımı tasıdıgım namı deger sahibim.ve bitmeyen sigaram. Iki demli cay.ısmarlanmıs hesap.uzaktan gulucukler.ve ardından bakamadıgım dostlarım.

Saatler yakın bır zaman degil.gecti geciyor farkına varmadan.hani bir calkantı misali gönlum.sakin.fırtına bekler ucamaz..bir dal kıpırtısı bile olmadan gecen saatlerim.hadi gidelım.hadi.

Balıkcı Erdogan’ın yerinde bulduk kendimizi hic zamana aldırmadan bir dilim beyaz peynir.bir tabak salata ortada.onu mahkeme edercesine yargılamanın sonuna gelene kadar pes etmeyen yesillikler.idam ettigimiz yanlız basına iskenceye direnen kırmızı turplar.sıradan makumlarımız masamıza geldi.iskencede konusmak zorunda kalan mısır ununda hamsi .pek direnemedi.oyle bir ezan vakti.kaltık.pek hos degildi konustuklarımız.yargıladıgımız.gencligimiz..bir vapur .islimi isli sigara dumanı.hamsi tava.buzların erimeme savası.ısrarla kosturdugum beyaz ejderha.beyaz duman.beyaz.masa ve kırmızı dusunceler.

Muhabbetının icine ettigimiz kurtlar vadisi.hiç birimizin merak etmedigi polat vari duşunceler.dibine vurdugumuz siseler.bitmek bilmeyen şişeler.yudumlamaya doyamadıgım anason kokusu.konusmakla.aglamak arasında. Gayri gider olmak buradan.gayri haram olmak.yudumladıgım rakı.
Icimden siktir çeker giderim dıyemedigim.kalabalık masamda yanlızlıgım.herkese selam verdigim.yanlız aksamım.bir de sen gıtme ıcımden yaralıyım ben.birde sen gıttme…dostum..

Bıraz da ben aglıyayım.olürken bile hasretim dostlarıma.bir tek sen anla…
Yeni bir dunya icin .bu kavga.bu kin.bu mucadele.yeni bir dunya icin dostum.gecıt vermeyen dusuncelerdeyim.yetersizim.birde kalp yetmezligi.anasını sattıgımın dunyasında .ben yoruldum dunya yorulmadı.artık bu kıs gunu dallarda bübüllerin ötmedigi martıların insanlara saldıracak aclıgı.kalan birkac sigaram ve dostlarımdan fazla izmaritlerim kultablasında.bardagım bosalmıs cırılcıplak.isi bitmis bir kadın misali.ama ben zevkını alamadıgım zamanım.ah bır duble daha yolluk dedıgım papyonlu simdiki dost sandıgım bahsis pesinde kosan yirmilik arkadaşım.

Ve ben sısenın dibine vurmus.şişe bana.şişenin dibi boş.masalar tepemde.ben masanın dibinde.hayat başım ustunde ben hayatın dıbinde.
yürürken kafamı kaldırıp bakamadıgım yukseklikler.sag tarafım,solumda hissedip sagımda kalan dostlarım.işsizdim,biliyordum,caresiz benligimde,acı tatlı günlarimiz oldu elbette.anlatırdım gülerdim.gozlerınden öperdim.o dostlarıma.benden selam söyleyın o eski benligime.

Şimdi kar yagsa ne olur ki.bereketmi gelecek diyecektim,yagmasanda olur,ne senı duyorum nede gur seslerini,yınede yagmasan da gürle,sana yakışan buydu dostum.cakmak cakmak tı kaşların.o keskin bakışların.bedenimi yakan cesaretın.kararlıgın,ve ben karşında karasızlıgın gıtsın diyemedıgın,,kıyamadıgın.kırmızıyla beyazı yan yana koymadıgın,beyaz la siyah ı karıstırıp grileştiremedigin ,koca bebek desen olmaz olsun.nennı desen.uzak olsun.uyutamadıgın.uyutmadıgın. o benim işte.

Kimler gitmedi bu dünyadan.nazım,abdi.ugur .gitti.an geldi atilla gitti,vedat tuırkkali kaldı yadigar,bir de ben yasıyorum.sanırım yasıyorum.yaşıyormuyum.dibine vurdugum.rakı şişesimi.masamı,

Hayatın mı vurdum dibine,yoksa hayatmı vurdu benim dibime,

Ve ısak kuşu’nu dinlerken.eski dostlarımı rakı’nın dibinde arıyorum….

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1.2.3.4. YANLIŞ BİR DOĞRU ETMEZ.

ATATURK'UN OLUM SEBEBI SIROZ MUYDU?

SİYAH MARTI