BITIR SU ISI.

Bizler boyleyiz.gunler ve aylar gecsede yasamak yinede yasamak oldugu icindirki butun mucadelemiz,her alanda ,her sahnede gucumuzu gostermek icin varimizi yogumuzu ortaya dokeriz,calisiriz cabalariz,hep sonunda ah dememek icindir bu mucadelemiz, Basarili olmak icin kulak cekeceksek, kalp kiracaksak,elestirilerimizi sinirsizca yapacaksak,davullarimizi patlarcasina caliyorsak,her mactan sonra sesimiz kisiliyorsa,bedenlerimizde yagmurun karin soguguna aldirmiyorsak,bir dostum fizandan geliyorsa maca,diger dostum'un pazar yatak keyfinde iken telefonla kaldirip nefesini tuketmeye cagiriyorsak,adam bulamadigimizda birbirimize giriyorsak,kar yagarken terliyorsak bu bizim sevgimizdendir,

Bizler biraz farkliyiz dostlar,dilimizin kemigi yok,soylemlerde sinir yok,haksizliga tahammulumuz yok kendi icimizde dahi olsa,Hep sevgidendir butun bunlar, basarili olmak icin,zor iste hayat cok zor,hep mucadele icinde yasamaya calisiyoruz,yok yok kesinlikle kabul edemem basarisizligi, varsin olsun alistik artik diyemem,gene boyle hep boyle yarinda boyle diyemeyiz,

Nerelerden geldikte bu gunleri gorduk,lideriz,evet finallerdeyiz, artik gercek yerimize dogru gidiyoruz,kazanacagiz, kazanmak zorunda oldugum maclarimiz var, isin en zor kismina geldik,artik hata yapacak sansimizda kalmadi, bizlerde zoru severiz hani,Sariyerliyiz,neyi bugune kadar kolay elde ettikki,bununda ustesinden gelecegiz, sadece inanmak,inaninca basaramiyacagimiz hedef yok,beni bugun ne YUSUF TULUN nede HASMET MURSIT ve KAMIL DOYGUN ilgilendirmiyor,bize bugunu saglayanlara elbetteki tesekkurler,sonsuza kadar,simdi kenetlenme zamani,elbetteki en sert elestirileri yaparken kulubumuzu dusunduk,ve basari oyle kolay gelmedi, yanlis neyse yazdik konustuk,bagirdik,simdi ise kimi kim tasiyacak,bunun paylasim dusuncesindeyiz, elbette SAMPIYON luga inaniyorum,ve olacagiz, iste o zaman, hepsini sira ile tasiyacagim,bir YUSUF Baskan'i alacagim omuzuma, bir HASMET Baskani,ben KAMIL agbiyide tasiyacagim,futbolculari sizlere birakiyorum, ama bir omuzda MEHMET Hocaya verecegim elbette,bu kacinilmaz gorevim olacak,

Dedim ya biz farkliyiz, usursem bindigim dali keser asagiya duserim ama hic olmazsa sicak oleyim derim,yada basarili olacaksam keser yerim,degilmiki hedef SAMPIYONLUK bu yolda hersey mubah tir,o halde bizlere dusen gorev elimiz kandada olsa basariyi yakalamaktir,kulubumuzun tum bireyleri kenetlenim su maclari kazanmak icin tum gucumuzu lobimizi kullanmak zorundayiz, ne yapilmasi gerekiyorsa kimin eli nereye uzaniyorsa,senin nefes alisindan ben etkileniyorsam,bir baskasi rahat etkilenecektir,bizler yonetim olarak gucumuzu biliyoruz, eski idarecilerimizin gucunu biliyoruz, simdi hayat kazanmaktir, strateji ve etrika savaslari basliyor,bizler bu gucu biliyoruz, simdi seni kullanmak istiyoruz, haydi isbasina,

Sadece ulus'ta bir oglen yemegi,birde 45 dakikalik ucak seyyahati,hani hatirlarsinya ben kucuktum kucucuktum anlamazdim corba icmekten,yogurt'un icine seker koyup yedigim ufak yolculuklar,ve ardinda takim elbise ve gravatlar."dialog" kurmaktan geliyordu genel basarilar, haydi is basina,

Sana kolay gelsin simdiden Kadim dostum,"Bitir su isi".

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1.2.3.4. YANLIŞ BİR DOĞRU ETMEZ.

ATATURK'UN OLUM SEBEBI SIROZ MUYDU?

SİYAH MARTI