BIR COCUK TANIDIM,

Dun degildi yasadiklarim, bugun hic degil ,biraz daha gecmis bir zaman, sakin, gururlu,yakisikli,kah dercesine mutlulugunu yasadigim, muhabbeti bir derin, her zaman, icten, ve can yakan durusu, beyfendi kisiligi, onurlu ve gururlu ,oturmasi ve kalkmasi her zaman, gosterdigi sayginlik,yani cok kalender bir cocuk ,soyle daha uzun tanisam ,biraz daha yakin olsam,su tozlarini yuttugu perdenin icinde cektigi cileyi birde ben solusam,belki o tozlar girtlagimda kalacak,yutkunmak isteyipte yutkunamayacagim, bir duygu iste,

Hep birseyler yapabilmenin cabasi, kendini ispat etmenin genel ve hakli olarak duygulari,ve agbi bak nasil olmus, deyip karsimda tek basina yaptigi gosteriler, ve hayran bakislarim,bu cocukta gelecek var ,bir isik var, olacak,evet adam olacak bu cocuk,bu benim cocugum,kardesim, arkadasim, dostum,butun yaz boyunca benim yanlizligimi paylastigim en derin sevgi ve saygi duydugum insan,

Ve seni evet seni cok sevdim, bir neferdin,yikamayacagin duvar yoktu gelecekte ve elbetteki oyle olacaksin,karsinda kimse duramayacak,her seyin en iyisini yapacaksin,ama yapacaksin,

Seni tanirken herkesi tanidim kimler yoktuki,sen ve dostlarim, Burcu vardi, en guzel turkuleri soyleyen,bir bakista asik olmamak elde degil,bir Tugba o ne cilve oyle aman yarabbim sanki hik demis, tiyatronun icinde dogmus sanki,o fizik buralara fazla zaten,ya Bahar’ a ne demeli daha bu yasta sahne yonetmeligi ve emrinde onlarca cocuk, ve yonettigi oyunlar,kendi yetisirken yetistirdigi cocuklar,Ya laz Yasemine ne demeli, bu kadar laz I annem bile oynayamaz,peki lazdan kurt cikarmi, cikar agbi oldumu degisi ayni senin gibi, Ya Aynur bir insan Kuvayi Milliyeyi bu kadar oynar, rolunun hakkini verir seyredip te daha aglamayanini gormedim,ya Nevreser bune buyuk bir ask, ismiyle kaldi yadigar, yani isim ona kaldi, tipki sana kalan diksiyon hocasi gibi,ya zorla deli’yi oynatmaya calistigim meltem, ya bizim dunya sempatik guzeli seker kiz, nerde kadi murat,nerde damat caner,ve daha niceleri,peki adam gibi adam burak dimi ya sizler hepiniz benim cocuklarim siniz, ama hepiniz, bu nefesi duymak hissetmek ancak bu guzellikleri icinize giren ve yasayan bilir ancak,sen hic ilker gibi isiklara duygu veren insan gordunmu hic, uc renk lambayla harikalar yaratan,ve hepimizin hocasi hocalarin hocasi Musfik Saltik,

Ben yasadim, Bu mutlulugu yasadim,bana bir baba olarak yasattiniz, lakin, uyumak zorundaydim ve uyudum,

Teski o sabah kalkmasaydim, uyanmasaydim, gozlerimi acmasaydim, vadem dolmamis dostum, almadi beni ,Kabul etmedi ne cennet nede cehennem,sadece bir cay icmek icin gelmistim bir cocuklara ozlemimdi yasadigim, bir babaydim ben,duygular tasiyan,guru duyan evlat ozlemini sizinle gideren,ve her zaman yaninizda olmaya calisan, canim, oglum,Serdar AYDIN.

Ben gec kaldim,bir kac gun gelmemistim,ama o gun yok mu iste seni gormeyip haber aldigim, catimiz saglam olmasina ragmen sirtimdan dokulen soguk sular,bir baba olarak uzuldugum, yiklidigim, gururla yikilmanin arasi bir sey hani,kim isterki bir cocugun bu kotu ve engebellide olsa ters bir yola dusmesini,
, gec kaldim, ben , cok gec kaldim, senlen vedalasamadigim donem ve uzun bir aradan sonra gor dugum bir tv ekrani ,olurmu be oglum, kardesim, arkadasim, olurmu, demek isterdim, nasil bir tuzak oyle.bir dar bogaz ve cenber daraldikca icinden insanlari bir portakal sikacagi gibi sikan,ve sonunda posasi kalmis bir yaratik, ve omrunde karsilasacagin, dar bogaz,ve her zaman yaninda gordugun seni destekleyen dostlarin,!ya hayat malesef acidir, bir gun belkide ne oldugunu aynaya bakarak gordugunde bir bakmissin senin yaninda kosan insalarini tanimayacak olacaksin,onlarmi seni senmi onlari yanliz birakacaksin?,

Peki ya gelecek ne olacak, imzalanmis senetler ve sozlesmeler.borca girdigin ,oldukca boyumuzu asan rakkamlar,beni bir cocuk ilgilendiriyor, kendi cocugum diyebildigim sen, bir de acizane kabul edersen ben.

Bu yol senin yolun sana yetisemedim ,uyaramadim bir kardes olarak sahip cikamadim,keske daha once bililebilseydim bvu dusunceni ve anlatabilseydim kestirme yol yolcularinin nasil pismanliklar yasadigini ,keske anlatabilseydim,canim kardesim,!

Dilerim yarismayi kazanir cok basarili olursun,biz lerde seninle gurur duyariz,senin basarin bizleri her zaman onurlandirir.

Lakin! Benim konturum az.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1.2.3.4. YANLIŞ BİR DOĞRU ETMEZ.

ATATURK'UN OLUM SEBEBI SIROZ MUYDU?

SİYAH MARTI