KAR TANELERI

Gece henuz baslamamisti saat 01.30. da gosterdi kendini beyaz gelinlik giymis guzel kiz, ucusuyordu gok yuzunde ardina bakmadan bir oyana bir bu yana sallaniyorlardi duserken,ve ben calisma odamdan saat 03,15 i gosterirken penceremden baktigimda ve bu satirlari yazarken yesille beyazin sevismelerini goruyordum,isilarla aydinlatilmis yollarda ,seyrediyordum kar tanelerini biri bir tarafa ucusmus, biri degisik bir koseye , goz ucuyla takip etmeye calisiyordum, isaretliyordum birtane dusene kadar birkac tane oluyorlardi ve birden yere dustuklerinde gozlerden koyboluyorlardi, gece sevisgenleri, siyas ustune ortulmus yesille beyaz`in aski,nasil bir askti ki bu takip edemiyordum, han gi kar tanesinin hangi cam agacina konacagini, gizleniyorlardi birden bire,

gecenin oldukca gec vakti ,bu nasil ask ki boyle. cam kenarinda pencerem hafif aralik gecenin bir karanliginda yagan kartanelerinin kokusunu duymaya calisiyorum,bak iste yine hic durmadan yesille beyaz bir butun olmus .dallar tamamen kaplanmakla yuz tutmus, araclar boydan boya beyaz kaplanmis, ve bir tatil gunu pamuk gibi beyaz gelinlik giymis karsinda duran cam agacim,

cok cok sessizce yagiyor kar, ne bir ruzgar,nede yoldan gecen iki ayakli insan denen canlilar, bembeyaz bir ortu kaplamis etrafi gecenini bir karanliginda, yesille beyaz in askini seyrediyorum sigaramin son nefesinden cekerken .

gecem,pencerem,kartanelerim ve altinda dimdik durmaya calisan cam agacim,bir golge gibi kar tanelerini takip eden ben,

cevredeki tum pislikleri orten beyaz gelinlik giymis dogaya vedalasmadan once penceremin kenarindan bir avuc alip rakimin bir yarisinda buz niyetine kullanirken senin temizligini iciyorum,seni iciyorum beyaz gelincik,

MUSTAFA BALCI

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1.2.3.4. YANLIŞ BİR DOĞRU ETMEZ.

ATATURK'UN OLUM SEBEBI SIROZ MUYDU?

SİYAH MARTI