GECELER UZAK

Geceler uzak , hazirlanir sonbahar’a bir gomlek ile , ve ufuk yok denecek kadar uzaktir,serce’ler henuz dallara konmamis,erikler olgunlasmamis,.taka’lar marti seslerine ozlem icindeler,
bir yudum suya muhtac sokaktaki karabas,yirtik kaskoluyla duvar dibinde yatan sapkasi islak,kaban,i camur icinde arkadas , lakin! Papuclari saglam,bir yudum sarap istemeyecek kadar gururlu dostum,benim insanlarim,

ey ozgurluk.

Elimle sarap iciremedigim dostlarim,neydi ne oldu,nasil oldu’da,bir oyana bir bu yana dagildiniz, kiminiz, sarap,ictiniz,kiminiz, kahve koselerinde cay

,hor gorulen insanlar,
Donemediniz, donusemediniz,kaldiniz kahvehane koselerinde,.,
Bosluktandi, tum satirlarini okudugumuz gazeteler,
Bu nasil,kardeslik,bu nasil dostluk, haydi git, gule gule sana.!

Bu ne bicim sevgi benim aklim ermedi..

Geceler uzak,bizler bekliyoruz geceleri,kimimiz sarhos,kimimiz,yalin ayak,kimimiz bir sigaraya muhtac,ve resmini cebimde tasidigim dostlarim,

Ve benim halkim, benim insanlarim, dengim buyugum, ve ben olan sariyerli dostlarim,
Iyisiyle, asigiyla.serserisiyle,berdusuyla,veya falan,filanlara takilmis buyuklerim, benim insanlarim,cicisi,capuru,berdusu,sakali,keneseti,abdullu,delisi, akilisi, yuruyeni, sariyerlisi, madenlisi, buyukderelisi kavaklisi,vede cayirlisi,

Ne sen leylasin ne de ben mecnun, hep sonradan gelir aklim basima ,hep sonradan,
Hicmi sevenleri yoktu dostlarimin,hicmi arkadaslari yoktu,
Hep sonradan gelir aklim basima , hep sonradan sonradan,

Her kim olursan, degilmi dortkolluyu ben tasiyacagim,dostumsun, arkadasimsin,sariyerlisin,gonulbagimsin,iyisiyle ,kotusuyle,hakkini helal edecegim,,yanlarinda bulunmaktan utandigim,ama kendimi gordugum gonul dostlarim.?

Sevecen yaklasamadigim,gorup kactigim,degistirdigim kaldirimlar,
ve hesap verecegim musalla tasi.?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1.2.3.4. YANLIŞ BİR DOĞRU ETMEZ.

ATATURK'UN OLUM SEBEBI SIROZ MUYDU?

SİYAH MARTI