GRUP BEYAZ MARTI DERNEGI.

…/…/2006 tarihinde kurulmus bulunan ve …………………………….adresinde ikamet eden GRUP BEYAZ MARTI DERNEGI gecici yonetim kurulu (Kurucular) ilk toplantisini dernek merkezinde yaparak gecici yonetim kurulunu olusturan kurucular arsindan 1.ci Genel Kurul’unu hazirlamak uzere gorev dagilimi yapmistir, Kurucu Baskanligini Erol Acun bey’in yaptigi dernegimiz ilk toplantisinda, Gorev dagilimina mutakip dernegin amac ve calismalarini tum uyelere anlatirken,Sariyer Spor Kulubu
bunyesinde grup icin bir hareket baslatiklarini beyan etmisler, ve tum uyelerden kulubumuze uye olmalari gerektigini,dernegimizle birlikte yapacak oldugumuz tum calismalarin yillik sunumunu yapmislardir,

Sariyer’de nasil bir guc’uz,?

Dernek olarak (Grup )sitemizin resmi ilk uyelik muracatlarimizi baz aldigimizda (Eski Format’tan)300’e varan bir kaydimiz bulunmaktaydi,bugun tam olarak 120 kisi sitemize uye durumundadir,Uyelerimizin geneline baktigimizda ise mevcut uyelerden benim tesbitim yaklasik olarak %20 gibi halen kulub uyesi bulunan arkadaslarimiz mevcut.bu vesile ile bizler sayet ciddi bir calisma yaptigimizda (ELLERIMIZI TASIN ALTINA KOYMA VAKTI GELDI) % 10 gibi dusuk fire ile hareket edersek salt cogunlugumuz 250 uyeyi zaten gecmis olacaktir,bu cok buyuk bir guctur, bundan sonraki asama ise uyeyi Genel Kurul’a tasimaktir,

Elbetteki varligimiz yadirganamaz,sahada nasil bir agirligimiz oldugunu biliyoruz,bunu daha bilincli tasimaliyiz,burada Yonetici bulmak,Liste yapmak,Baskan bulmak, vede Sariyer Spor kulubu’nun menfaatlerini kollayip gozetlemek olacaktir,isimiz agir bir is, bir yola ciktik,bu isi basarmaliyiz, gerektiginde hesap sorabilmeliyiz.

Bugun kulubumuzun genel durumundan,transferlerden bahsetmiyorum,Butceden, Yonetim’den,Genel Kaptan,Teknik adam sorunundan bahsetmemeye ozen gosteriyorum,cunki.!

Asil yapmamiz gereken bir gorevimizi yerine getirmeliyiz,Dernegimizi kurmaliyiz,Kulubumuze uye olmaliyiz.

Biz cok kalabalik bir aileyiz,fakat aile fertleri goc etmis gitmis, evde bir cocuk kalmis ne yapar,?


MUSTAFA BALCI

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1.2.3.4. YANLIŞ BİR DOĞRU ETMEZ.

ATATURK'UN OLUM SEBEBI SIROZ MUYDU?

SİYAH MARTI