Sayin VANHELSING

Nasil romantik nasil kor, onu anlamadim,

gunes dogmadan ! Tabiki , gecenin bir yarisinda kar yagiyor,icimi duygu kaplamis saat 04.10 ve ben mesajlarmi okuyorum, bir vesile duygusallasmisim, aklima gelen camdan balkmak oluyor ve yaziyorum, kartenelerini seyrederken, kalbimden gecenler kar taneleri ve cam agaci ve karsidan karsiya gecen iki ayakli canavarlar, bir ortuyu ayaklari altinda eziyorlar, bu sen uyurken oluyor,malesef.

evet gun dogmadan ,ama gune yakin yazdim, yani gun agarmadan once buzun bittigi ve rakimin buzunu camdan doldurdugum kar taneleri ile tamamladigimda,yani damak tadimla, nbogazimdan gecen rakinin tam kalbime ulasmasini sagladim,buyuk aski huzunle degilde mutlulukla pekistirdim,

evet gunes dogmamisti daha.karteneleri sessizce cam agacinin ustene pikeleniyordu cam bir yukari bir asagiya hareket halinde iken bana bir iliskiyi cagristirdigindan cammin allta mucadelesini seyrediyordum, ve gecenin bir yarisi evet gunes dogmaan onceydi,benim gecemdi,bana ait olan bir geceydi seninle paylasamadigim,

Belki bir DENIZ' di icimi costuran TUNA gibi kocaman nehirlerden akan bedenim,belkide duslerimden dokulem mutluluk tebessumum,

Gun dogmadan yazdim, yazdigimda gun dogmamisti,gecenin bir yarisinda sevisgenleri seyrederken,hayatlarini yazmaya calistim,

Lakin! gun agardiginda hani sen kahvaltiya kaltigin saattir sanirim, sabah'in o ilik ortaminda yani sagnak yagmurdan sonra gelen bu buyuk ask ve malesef senin gorebilecegin kimyasal eriyik vede kalin kaya tuzlari,dogayi katleden buldozerler ve beyaz ortuyu kirlettigin camurlu postallarin,

bastigin yerlere toprak deyip gecme tani,camur'mu, cimen'mi,parke tas'mi asfalt'mi,

Yoksa yiktigin koca bir ask mi?

ve Yesil bir cam agaci Onu sarmalayan Kartaneleri...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1.2.3.4. YANLIŞ BİR DOĞRU ETMEZ.

ATATURK'UN OLUM SEBEBI SIROZ MUYDU?

SİYAH MARTI