ÇOK AĞIR OLDU!

Bir yazı yazıyorsun ortalık karışıyor, Elbette elinden geldiği kadar eleştirebilirsin, öneri verebilirsin, hataları söyliyebilirsin, yazabilirsin, lakin uslup çok önemli, ne öyle nalına mıhına yazı yazıyorsun, sen de aynı yollardan geçmedin mi?

Karşında muhatap aldığın bir kurumsa daha dikkatli olman lazım, her şeyden önce bir kurumun Başkanlık makamına saygı göstermen lazım, Yöneticilerine daha saygılı davranman lazım Üyelerine, Futbolcu veya Hocalarına ulu orta yazılar yazmak veya söylemlerde bulunmak hiçte iyi bir hareket değil.

Yazıların alt yorumlarına dahi cevap yazmaman gerekir. Seni eleştirebilirler, farklı söylemlerde ve yaptırımlarda bulunabilirler, sen koyunsun sürü olarak tepki verebilme seçeneklerin ortadan kalkmıştır. Tepkisiz toplum hedeflenmiştir, Buna uymak zorundasın ve uyacaksın da, Hiç kimse gerçeklerle yüzleşmek istemez, cevaplar verilir, Yorumlar yapılır, yazan kişiler rumuz isim kullanırlar ve sen hangi isimlerin kimler olduklarını bilirsin, lakin cevap vermek yok. Çok enteresan.

Vatandaşlık hakkın dahi yok. Taraftarlık hakkın dahi yok. Herkes bir taraf olmuş, Bizim taraf olma hakkımız elimizden alınmış. Eleştirme hakkımız yok. Hesap sorma hakkımız yok. Sadece teşekkür edeceksin. Evet!

Ananı alda git diyecekler, Teşekkür edeceksin! Başbakan’ ada saygılı olucan!
Devamı çok uzun! Topluma her yönden baskıyı alışkanlık haline getirmişler, Herkes koltuğa oturduğunda kendini haklı görüyor. Yazık.

İnsanlara iyilik yaramıyor. Bazıları birileri hakkında istifa diye bağırırken sen susturmıyacaksın, Bilakis daha çok teşvik edeceksin ki kimileri bunlardan daha çok hoşlanıyorlar. Buda benim işime gelmiyor. Bu nasıl olacak! Stad da küfür edebilirsin ama lütfen yazılarınız usluplu olsun. Size yakışmıyor! “Küfür dahi yazmadım. Yolunuz acık olsun dedim. Bizim papaz dan bahsettim, Para verin dedim, Borç bırakmayın dedim.Transferlerden bahsettim, Sarıyer Sevdalısı Yusuf Tülün dahi bu kadar alıngan olmamıştı.” Hayret!

Yok ben yinede o hareketi yapmıyayım!

Teşekkür etmek en güzel erdem dir. 3 haftada 1 puan aldığımız için katkısı olan herkese teşekkür ederim. Bu takımı bu duruma getiren emeği geçen herkese binlerce teşekkürler, Göreve geldiklerinden beri tüm istatikleri altüst eden, Yüksek başarılara imza atan, adeta başarı hanemize tarihi rekorlar kırdıran, Başkan ve Teknik heyetimize sonsuz teşekkür ederim.

Küme düşürürseniz de bizlerce teşekürler.
Mustafa BALCI.
mbalci@ibrahimbalci.net

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1.2.3.4. YANLIŞ BİR DOĞRU ETMEZ.

ATATURK'UN OLUM SEBEBI SIROZ MUYDU?

SİYAH MARTI