Sayin Metin TANKOS,

Hayata bakis acilarimiz, bizleri kirmamali, elbette ayri dusuncelerde olabiliriz, belki ayni dusuncedeyiz, yoksa site adminlerimi ayri dusuncedeler,bu siteye yazanlar her kim olursa olsun ,hangi dusunceyi paylasirlarsa paylassinlar, onemli olan herkesin kendi dusunceleridir,

Bu sitede yazilan yazilarda yazarlarin kendi dusunceleridir, gerci sizden pek bir aciklamali bir haber alamadim, ama yukarda flash gordum ondan yaziyorum, kose yazisi yazmiyacakmisiniz, bu elbetteki sizin tercihiniz,oysaki bizler sariyerliler olarak burada ortak dusuncelerimizi ve goruslerimizi paylasiyoruz, yaziyoruz, yazmaya devam ediyoruz, ve her zamanda yazacagiz, sayet bilmedigimiz bir sebep varsa veya nedenlerini bize ulastirirsaniz, bunu halletmeye calisalim, bizler dostuz, her kese sicakkanli yaklasan ve tum goruslere saygili bir dunya saglamislar ve bizde onu burda renklendirmeye calisiyoruz,

Sayin Tankos,sizin yazilarinizi bekliyorum, kosenizden vaz gedcmis olabilirsiniz, ama forum’a bekliyorum, sizden o guzel elestirilerinizin, ulusal politikayi guncel takip etmeniz, ve gunu gunune yazmaniz, beni cok mutlu etmistir, yok sa biz lerde burda her hangi bir partinin borazanligini yapmiyoruz,bilmedigim nedenlerden dolayi yapan oldugunuda sanmiyorum,

Sizin kemalist kisiliginiz bizleri her zaman mutlu etmistir, ataturkculuk dersleriniz ise takdire sayandir, neden boyle bir karar aldiniz merak etmekteyim,bilmedigimiz bir konu varsa lutfen aciklayiniz, ?


Sanirim son yaziniz, erbakan ile ilgiliydi, 11 tirilyon davasi, ve mahkeme sonuclaniktan sonra yazmistiniz, bu dogru bir karar. Cunku yargi sonuclanmis, lakin bu zaten yayinlandi, peki problem ne?

Sonucta bu yolsuzluklara bulasanlar’da onlari affetmislerdir, ve evinde cezayi cekmeleri neticesinde, meclis karar vermis, hoca ve talebesi davasi, bu gayet dogal, ve bilinen bir sey, yoksa ayri birseylerdenmi bahsetmek istiyordunuz, ? ben ilce disinda pek bir siyasi yazmiyorum, sebep ve sonuc iliskisi, gerek duymuyorum, fakat sizler siyasi yazdiginizdan, acaba diyorum, neden ATATURK ten bu kadar korkuluyor, bir insan heleki olmus bir insandan ne den bu kadar korkulur anlamiyorum, resimlerini kaldirmalar, hem belediyeden, hem, meclisten, hem,ulusa seslenis programlarindan, bir oluden bu kadar korkulurmu, neden diye sadece size soruyorum,

Oysaki fikirlerinden korkuldugunu zatan biliyorum,acizane cahilligime verin lutfen, bilgi rica ediyorum,

Lakin sitemize hr xzaman yazmanisi ve bu demokratik bir sayfayi desteklemenizi rica ediyorum, saygilarimla,

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1.2.3.4. YANLIŞ BİR DOĞRU ETMEZ.

ATATURK'UN OLUM SEBEBI SIROZ MUYDU?

SİYAH MARTI