BELKI GIDERIM BILINMEZ?

Aksam olur karanliklar coktugunde, yerlerde karlar ,bir elimde kirlenmemis kartopu,ve yedigim kar yumagim,karsimda usumus bir cocuk agliyor, yasli gozleri ile bana bakarken,akan goz yaslarini toplamak istiyorum,ve ben cevremde dokulen gozyaslarini toplarken, sarilip opesim geliyor

Sanki kar degil gozyasi yagiyor,cocuklar agliyor, akan gozyaslarini toplamak ne kelime,icesim geliyor,disarda kar var, yirtik botlar,corap olmayan ayaklar,islakmi, islak kazak kollari ,dereboylari,cesme basi, kizil montlar, yesillik gozukmuyor, bir sahildeyim .isiklar dibine vururken, yolda issiz, urkek, cekingen, deniz kenerinda artik yakamoz olmuyor,ve ben pupa yelken gideriken arkama bakmadan, ac susuz,,yasamak yinede Yasamak derken,hayat sloganimda,belki bu hayatta aranizdan ayrilken, satilik olmayan gururum,ve otlamaya mecbur olmadigim yesillikler..

Dolar bazinda hayatin pesindeyim.

Bir sahil kenarinin , mecburen icindeyim,barlarda ictigim viskilerin, hesabini odemek pesindeyim,kiliksiz gezerken ben ,kilik ve kiyafetin duz ama benim yamuk oldugum bir hayat icindeyim,ne bulut ariyorum, nede gunes, birinde usur ve islanirken, digerinde yaniyorum,ve ben mecburen hayatla kavga halindeyim,

Ve ben beyoglunda gezerken ne dayak yerim ,nede hayatim pupa yelken,agir aksak tir benim hayatim, bazen seni dinlerim, ozlerim,icerim, okurum,dinlerim, bir demdir benim istedigim,ne bir manavda kasa dibinde kalan cavus uzumlerini beklerim nede komsumda pisen palamutlari.

Soyle bir sahil kenarinda yuruyup gecerken, hani su bahcenin bir yaninda oturmus,sucuk ekmek izgaranin kokusunu icimde hissedisim,uzerinde zarin yirtilisini,hafif sarmisak kokusu,ve kendi izgarasinda kavrulmus sucuk ve abbasin firininda ekmek,ve avantadan gurol’dan cay ve borek yemek, nede dernekten ismarlanmis bir cay,

Yoklugunun icindeyim, ve ben sigaramin son filitre kismindan derin nefes cekerken,dudaklarim zehirin son katranini yalarken,bir igrenclik kaplar icimi,utanirim,uzulurum,dayanacak bir duvar ararim,duvar yikilir,duserim,elim havada bir insan ararken kalkmak icin zaman cok gecmistir.saatler durmustur,lakin,

Bogazdan yinede gemiler gecmeye devam etmektedir,
Belki ben giderim,belkide gitmem bilinmez.
ama gider gibiyim,giderim.Balci gider…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1.2.3.4. YANLIŞ BİR DOĞRU ETMEZ.

ATATURK'UN OLUM SEBEBI SIROZ MUYDU?

SİYAH MARTI