Sahilden yuruyenlerden biriyim,

Okuyanlar ve okuyamayanlar icin,ordan gecenler ve gecemeyenler icin,
O murekkebi yalalanlar veya yalayamayanlar, ah diyorum, yasamim,
Nelere kadir olan gecmisim,bakiyorumda mutluyum.

Bugun.hayata nerden bakacagimi bilmiyorum,seviniyorum, mutluyum,
Sariyer’de bir secim olmus ve Sariyer Lisesi Mezunlar Dernegi, genel kurul yapmis, Yeni donemde Baskanimiz, Ilker Buyukdurmus,

Sayin,Hocam ,gormus oldugunuz, isik ve bizlere vermis oldugunuz, cesaret ve dogru yol, bizleri hayatimizda,mucadelemizde,yasam bicimimizde,etkileriniz, ve katkilariniz, anlatmakla bitiremeyiz,

Okuyan veya okumayan, lakin bizler sahilden gecenler olarak, gordugumuz, oysaki, sariyerde hayatimizda cok derin yeri olan lisenin , mezunlarinin baskani olamanizdan son derece memnuniyet ve mutluluk duyduk,cok hosnut olduk,

Biliyorum’ki,mezunlardan cok, sizin baskan olamanizla sariyer cok seyler kazanacak,sosyal aktiviteniz, projeleriniz, gerceklestirmek istediginiz hayalleriniz, tum sariyer halkini mutlu edecek,bizlerde bundan sebeplenecegiz,

Tum sariyer’e isik olmanizdan dolayi sizleri kutluyor ,basarilariniz devamini diliyorum,

Sariyer Lisesi Mezunlar Dernegini yeni doneminde kutlar,Sariyer’e olan katkilarinin devamini dilerim,

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1.2.3.4. YANLIŞ BİR DOĞRU ETMEZ.

ATATURK'UN OLUM SEBEBI SIROZ MUYDU?

SİYAH MARTI