HEMEN ÇOCUK OLURMU?

Yine tarihi bir genel kurul yaptık.etlisine sütlüsüne dokunmadan,dostane içinde,herkes mutlu.huzurlu ve sevgi dolu.hep gelecekten ümit bekleyen.çok büyük projeler ve hayallerle bir umut dünyasında yeniden yol almaya başladık.

Eh Balcı da kurtuldu artık.son zamanlarda hastalanması,uykusuz geceleri,yaş 75 dinlenmesi ve rahat huzurlu yaşaması gerekirken girmiş oldugu sıkıntılardan kurtuldu artık.allah bir daha böyle zor günler yaşamayı kulübümüze nasip etmesin.
Aslında hemen bir Genel Kurul yazısı yazılamalı.gidenlere methiyeler dizilmesi lazım.yani sitede veya gazete de aslında bizim gibi yazanların önce başkanı tanıtması yeni seçilmiş olan yöneticileri bir güzel tebrik etmesi lazım.olmuyor.olamıyor.

Aklımız almıyorda bazı haberlere ondan dayanamıyorum.daha henüz 12 saat bile gecmeden Haber sitesinden ögereniyorum ki..nasılda ip geçiriyorsunuz insanların kafasına bunu anlıyamıyorum.daha gelir gelmez ilk icraatın hoca göndermek oldugunu bütün problemin hocadan mı kaynaklandıgını sanıyorsunuz ! Neşter vuruldu.tamam bunu nasıl kabul edecegiz.yazık çok yazık.

Her nefeslerinde Allaha saygıları olanların.biraz da EKMEK’e vede EMEĞE saygıları olmalarını beklerdim.davaya sahip çıkanların ödüllendirilmelerini.sadece yaptıkları ONUR VE ŞAHSİYET davası olan iki insanın Mahmut Kocabal ve Tevfik Gelgeç’in hiç olmazsa yeni yönetimle tanışmaları,birlikte biraz nefes almalarını beklerdim.ŞAŞIRDIM.Hiç olmazsa bir hafta daha sabretmelerinive futbolcularla BAYRAMLAŞMALARINA Fırsat verilmesini BEKLERDİM.

Her konuyu ameliyat masasına yatırdınız ve çözüm olarak ta bunu buldunuz .helal olsun sizlere.HELAL OLSUN.ne tuaf ki,kader birligi yapılan kaos yönetimden daha 2. haftasında istifa eden dostlarımız hemen listelerde yerlerini aldılar.yeni görevlerinde başarılar diliyoruz.heleki Sariyer Spor Kulübüne bir kilo şeker.bir paket çay veya bir teneke peyniri ‘’ben artık vermem’’ diyen sariyer sevdalılarınında yeniden aynı görevlere tekrar gelmelerini ise İşte sariyer bu diyerek algılıyorum.Helal Olsun.Tebrikler…

Şimdi ben sormazmıyım neden 3 aydır bir kilo şeker dahi vermediniz diye.Şunu unutmayınki şeker olmasa dahi şeker gibi dil en keskin tatlıdan daha etkilidir.

Tarih elbette bunları yazacaktır. Eger bizler yaşıyorsak varsa bir kaç günümüz daha çok şeyler yazmaya devam edecegiz.Bugün başarılar dilememiz vede görev bölümünün yapılacagı ilk gün ki açıklamaları bekliyor olacakken.malesef neşterin bu kadar çabuk vurulacagını hiç ama hiç düşünememiştik.çünki bizler ahde vefayı unutmayız.unutamayız

Millet uçkuru kaldırmış geziyor.ilk fırsatta beklemeden tak takıyor.hiç olmazsa 15 gün bekleyinde sonra tahlil yaptırsanız olmaz mı? Bu düpedüz tecavüzdür.!

Haksızlıgı kabul etmiyor yapılan bu davranışı PROTESTO ediyorum…
Mustafa BALCI

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1.2.3.4. YANLIŞ BİR DOĞRU ETMEZ.

ATATURK'UN OLUM SEBEBI SIROZ MUYDU?

SİYAH MARTI