SEN HIC PALAMUT YEDINMI?

sadece 3 duple rakidan sonra bir gece saat 01/03 saatleri arasinda ,4 .cu duble icin siseyi kaldirip buzlu bardagima doldurmadan onceki son satirlar,di bunlar.
yazi dan artik vazgectim ve dolduncuyu doldurmak zorundaydim,
baktim olmayacak ,kesmiyecek beni, bardagi buyutup bir daha kalkmamak icin ,daha buyuk bir bardaga doldurdum rakimi,
gecmisimle, bedenimle, mucadele icindeydim, debelenmekle ,efelenmek icinde bir duygu yasiyordum,
kah ben efeleniyordum bardaga , bardak bana ben efeyim diyordu,

cok dalmistim derinlere ,dusundum gecmisime dogru,cok dusundum,cok gerilere gitmisim, o zamanki cocuklugum ve ben okuma yazma bilmiyorum, bebegim, yeni dogmusum,annemdeyim, babamdayim, babam balikci,babamin gidasi palamut ben palamut'tayim,SEN HIC PALAMUT YEDINMI. iste her palamut yediginde beni hatirla,

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1.2.3.4. YANLIŞ BİR DOĞRU ETMEZ.

ATATURK'UN OLUM SEBEBI SIROZ MUYDU?

SİYAH MARTI