Nerden başlasam bilemiyorum.!

Bizler sorunları biliyoruz, Lakin sadece bir şeyler karalamak için de yazı yazmak istemiyorum.bir de degişik bir konum içerisindeyim.Başkan’ın oglu pozisyonu.oysa bilenler bilir sadece kendim yazar kendim söylerim.geri kalanlar hiç ırgalamaz.laf şuna gitmiş buna gitmiş hiçte umrumda degil dir.

Eskilerden başlarsak.sariyer li eski idareci arkadaşlarımız biraz zor durumlarda kalmışlar zamanında.Yönetim içinde bulunmuşlar fakat pek te bir etkileri olmamış.hani kullanılmışlar diyemeyiz.bir şeyler vermişler elden geldigince.herkes bilirki Yönetimlerde bulunan insanlar verdigi kadar konuşmuştur. Yoksa iki büklüm olur pek ses çıkaramazsın. Göremezsin.görmek istemezsin.yada göstermezler.Oysa bir şeyler verilirken aslında bir şeylerin gittiginin farkına varılıp gerekeni yapabilmiş olsalardı.bugün hiçte bu durumlarda olmazdık.buna emin olabilirsiniz.

Sariyer Spor kulübü’nün bugünkü durumu 2 yıl önceden ele almak lazım. Bugünlere nasıl gelindigini ancak o zaman anlayabiliriz.anlamak istiyorsak tabii.eger bir takım insanların işine gelmiyorsa anlamaya bilirler.

Soruyorum sizce son iki yılda kulübe ekonomik destek. Sagdan soldan.ahmet’ten,mehmet’den tahmini ne kadar maddi kaynak gelmiştir, 1.2.3.4. seçin bakalım bu rakamların arasından ne kadar girdi olmuştur.Tabiki haklısınız. Elbette giriş olması bizleri mutlu etmiştir.destek yapanlara,katkı saglayanlara sozsuz teşekkür ederiz.Buraya kadar herkes haklı zaten.bundan sonrası bok’a sarmaya başlıyor,eksi -1 Var ortada serseri mayın gibi dolaştıgını zannettigimiz,nerde oldugunu bilmedigimiz-bildigimiz.

Yani.Bunları kalkıpta kafa karştırmak için yazmıyorum.heleki bugün bu kadar başarılı bir durum söz konusu iken.RAHATSIZ OLUYORUM YAA.nasıl izah edeyim bilemiyorum. O zaman ters manyel yapayım bari.başka izah tarzi yok.mesela Sariyer Spor Kulübü ne yapacagınız maddi destekleri Dışbank Sariyer Şubesi Mustafa Balcı hesabına yatırın ben gerekli yerlere ulaştırırım merak etmeyin dermişim.sonrada çakılmadan bir problem veya orta ölcekte bir ödeme çıkarsa ben hemen üstlenirim.merak etmeyin.kesin öderim hatta yerel gazetelere demeç dahi veririm.bu ödeme bana aittir ve namus borcudur.ben ödeyecegim.hatta bir ay içinde öderim de belgesinide gösteririm şaşar kalırsınız.Gercekten yaparım.ama bir şartım var.kesinlikle benden sonraki gelecek olan yönetimde bulunan insanlar arasında en az beş yıl idarecilik yapan insanlardan dahi olmıyacak.

Nasıl yani.

Kardeşim sizler uyanmadınızda,Eski adamlar Öyle böyle degil.Osursak haberleri oluyor,o zaman ben yokum,aday maday olmam kardeşim.bakın başınızın çaresine.BAKIYORUZ BUNDAN HİÇ KUŞKUNUZ OLMASIN.

Yazma balcı.!

Nasıl yazma yaa! 2 yıl önce alınan tüm futbolcuların yapılan tüm anlaşmaların karşılıgında bu oyuncular bu sezon kulübümüz hiçbir bedel hak edemeden bonservisleri eline verilmiş.yani bu nasıl bir anlaşmadır ki.sezon sonu geldiginde ,hepsi serbest kalmış.tarihte takımının yarısı serbest kalan tek kulüb biziz heralde.ve yönetim geliyor bakıyor ki.hiç oyuncu yok.

Hatta ve hatta,içeriden bazı insanlar, sanırım bu kasıtlı yapılıyor bence.öyle bir konu açılmış ki bir yıl daha anlaşması olan dahi,anlaşması bittigini zannederek vede serbest Yani bonservisi elinde oldugunu zannederek transfer olmaya gidiyor. Tabi ,Kırsaçlı Sibirya Kurt’u bunu yemiyor,gel bakim canım diyor,atla ucaga gel abin burada…yaa.

Sariyer Spor Kulübü tarihinde hiç bu kadar kulübe bilerek veya bilmeyerek ihanet eden hiçbir yönetim olmamıştır.dogrudur! lakin.benim izahım bu degildir.çünki Kulübümüze son yıllarda gercekten her hangi bir karşılık bekleden gercekten fedakarca bu kulübe sahip cıkan,her istenildiginde yonetimde olsun olmasın para veren.bazı insanlar maalesef yaptıkları yardımların karşılıgını kendilerinde sevgi olarak görememişlerdir.ne yazıki bugün bazı gerçeklerin farkına vardıklarında iş işten çoktan geçmiştir.çünki gerçekten yardım yapılmış.ne yapanlar not almış.nede alanlar yazmış.bu yazık degil mi? Bu yardımları yapan insanlara hiç mi saygınız sevginiz yoktu.

Bunun karşılıgı elbette olmalıdır.

Bir gün.Sariyer Spor Kulübü’n dede kayıp trilyon davası konuşulacak.haberiniz olsun.’’Bu sitede siyaset yok.karıştırmayın sakın.’’

Germeyin ortamı ne kadar güzel gidiyoruz.! Degilmi?

Sayın Tahsin Salihoglu’na.Sayın Salih Acarel’e,Sayın Erdogan Yıldız’a bu haftaki katkılarından dolayı Grup beyaz martı olarak teşekkür ediyoruz.

Gene sayfa doldu.yazıyı bitirmek zorunda kaldık.Sayın Acun biraz daha avans ver sen olmaz mı.hep yarım kalıyor yazacaklarımız.insanları Aydınlatamıyoruz.hep Manisa’da kalıyorlar…

Mustafa Balcı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1.2.3.4. YANLIŞ BİR DOĞRU ETMEZ.

ATATURK'UN OLUM SEBEBI SIROZ MUYDU?

SİYAH MARTI